Hastane Caddesi üzerinde işyeri bulunan Deniz Batır isimli gencin, 4 ay önce 75 bin liraya aldığı motosiklet kimliği belirsiz bir kişi tarafından çalındı.
Haber Giriş Tarihi: 29.12.2023 08:52
Haber Güncellenme Tarihi: 29.12.2023 10:02
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
İşyerinin arka girişinde üzerinde anahtarıyla bırakılan motosikletin çalınma anı işyerinin güvenlik kamerasına saniye saniyesine yansıdı.
Hastane Caddesi üzerinde işyeri bulunan Deniz Batır isimli gencin Ağustos ayında sıfır olarak 75 bin liraya satın aldığı motosiklet, işyerinin arka kısmındaki girişinde park halindeyken kimliği belirsiz bir kişi tarafından çalındı. İşyerinin hem Hastane Caddesinde hem de Milli Egemenlik Mahallesi 9011 sokak üzerinde girişi ve vitrini olduğunu belirten Deniz Batır “Motosikletini her zaman olduğu gibi 9011 sokakta işyerimin vitrininin önüne kontak üzerinde olarak bıraktım. Ön tarafta gelen malzemeleri kontrol edip geldiğimde motosikletimin yerinde olmadığını gördüm. Güvenlik kamerasını izlediğimde motosikletimin çalındığını fark ettim. Hemen polis merkezine giderek gerekli müracaatımı yaptım” dedi. Güvenlik kamerasında elinde poşet, başında bere olan siyah kıyafetli bir kişinin motosikletin yanına geldiği, biraz ileri gidip çevreyi kontrol ettikten sonra geri dönerek sanki kendi motosikletiymiş gibi motosiklete binip gittiği görüldü.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
75 bin TL değerinde motosikletini çaldırdı
Hastane Caddesi üzerinde işyeri bulunan Deniz Batır isimli gencin, 4 ay önce 75 bin liraya aldığı motosiklet kimliği belirsiz bir kişi tarafından çalındı.
İşyerinin arka girişinde üzerinde anahtarıyla bırakılan motosikletin çalınma anı işyerinin güvenlik kamerasına saniye saniyesine yansıdı.
Hastane Caddesi üzerinde işyeri bulunan Deniz Batır isimli gencin Ağustos ayında sıfır olarak 75 bin liraya satın aldığı motosiklet, işyerinin arka kısmındaki girişinde park halindeyken kimliği belirsiz bir kişi tarafından çalındı.
İşyerinin hem Hastane Caddesinde hem de Milli Egemenlik Mahallesi 9011 sokak üzerinde girişi ve vitrini olduğunu belirten Deniz Batır “Motosikletini her zaman olduğu gibi 9011 sokakta işyerimin vitrininin önüne kontak üzerinde olarak bıraktım. Ön tarafta gelen malzemeleri kontrol edip geldiğimde motosikletimin yerinde olmadığını gördüm. Güvenlik kamerasını izlediğimde motosikletimin çalındığını fark ettim. Hemen polis merkezine giderek gerekli müracaatımı yaptım” dedi.
Güvenlik kamerasında elinde poşet, başında bere olan siyah kıyafetli bir kişinin motosikletin yanına geldiği, biraz ileri gidip çevreyi kontrol ettikten sonra geri dönerek sanki kendi motosikletiymiş gibi motosiklete binip gittiği görüldü.
En Çok Okunan Haberler