Antalya Emniyet, yüklü miktarda uyuşturucu ele geçirildi
Antalya Emniyet, yüklü miktarda uyuşturucu ele geçirildi
Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü’nün son bir haftada gerçekleştirdiği operasyonlarda, uyuşturucu ticareti ve kullanımıyla mücadele kapsamında önemli başarılar elde edildi.
Haber Giriş Tarihi: 19.03.2025 15:08
Haber Güncellenme Tarihi: 19.03.2025 15:09
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Emniyet Müdürlüğümüz Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü koordinesinde, ilimiz genelinde son 1 haftada yapılan çalışmalar ve operasyonlar kapsamında önemli sonuçlar elde edilmiştir.
-“Uyuşturucu veya Uyarıcı Madde Ticareti Yapmak ve Sağlamak” suçundan; 21 olayda, 25 şüpheli şahıs yakalanmış, 11 şahıs tutuklanmıştır. -“Kullanmak İçin Uyuşturucu veya Uyarıcı Madde Satın Almak, Kabul Etmek ve Bulundurmak” suçundan; 158 olayda, 159 şüpheli şahıs yakalanmıştır. -Aranan şahıslara yönelik yapılan çalışmalarda; uyuşturucu suçlarından aranması olan 20 şahıs yakalanmış ve 15 şahıs cezaevine teslim edilmiştir. -Eğitim ve bilgilendirme faaliyetleri kapsamında; 15 oturum ve 2 faaliyette toplamda 6.144 katılımcıya eğitim verilmiştir.
Operasyonlar sırasında elde edilen uyuşturucu maddeler ise şöyle sıralanmıştır:
3 kilo 900 gram esrar, 217 adet sentetik ecza, 172 kök kenevir bitkisi, 162 adet, yaklaşık 27.000 kullanımlık sentetik kannabinoid (A4), 150,50 gram metamfetamin, 59,50 gram kokain, 22,87 gram eroin, 2 adet hassas terazi, 1 adet tabanca, 42 adet fişek, Suçtan elde edilen döviz ve Türk Lirası. Uyuşturucu madde ticareti yapan şahıs ve organizasyonlara yönelik yürütülen çalışmalar, kararlılıkla devam etmekte olup, zehir tacirlerine hiçbir şekilde nefes aldırılmayacaktır.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Antalya Emniyet, yüklü miktarda uyuşturucu ele geçirildi
Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü’nün son bir haftada gerçekleştirdiği operasyonlarda, uyuşturucu ticareti ve kullanımıyla mücadele kapsamında önemli başarılar elde edildi.
Emniyet Müdürlüğümüz Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü koordinesinde, ilimiz genelinde son 1 haftada yapılan çalışmalar ve operasyonlar kapsamında önemli sonuçlar elde edilmiştir.
-“Uyuşturucu veya Uyarıcı Madde Ticareti Yapmak ve Sağlamak” suçundan; 21 olayda, 25 şüpheli şahıs yakalanmış, 11 şahıs tutuklanmıştır.
-“Kullanmak İçin Uyuşturucu veya Uyarıcı Madde Satın Almak, Kabul Etmek ve Bulundurmak” suçundan; 158 olayda, 159 şüpheli şahıs yakalanmıştır.
-Aranan şahıslara yönelik yapılan çalışmalarda; uyuşturucu suçlarından aranması olan 20 şahıs yakalanmış ve 15 şahıs cezaevine teslim edilmiştir.
-Eğitim ve bilgilendirme faaliyetleri kapsamında; 15 oturum ve 2 faaliyette toplamda 6.144 katılımcıya eğitim verilmiştir.
Operasyonlar sırasında elde edilen uyuşturucu maddeler ise şöyle sıralanmıştır:
3 kilo 900 gram esrar,
217 adet sentetik ecza,
172 kök kenevir bitkisi,
162 adet, yaklaşık 27.000 kullanımlık sentetik kannabinoid (A4),
150,50 gram metamfetamin,
59,50 gram kokain,
22,87 gram eroin,
2 adet hassas terazi,
1 adet tabanca, 42 adet fişek,
Suçtan elde edilen döviz ve Türk Lirası.
Uyuşturucu madde ticareti yapan şahıs ve organizasyonlara yönelik yürütülen çalışmalar, kararlılıkla devam etmekte olup, zehir tacirlerine hiçbir şekilde nefes aldırılmayacaktır.
Kaynak: ANTALYA EMNİYET
En Çok Okunan Haberler