Güzelyalı Ve Seydiler'deki yangınlar kontrol altına alındı
Güzelyalı Ve Seydiler'deki yangınlar kontrol altına alındı
Manavgat’ın Güzelyalı ve Seydiler Mahalleleri'nde tarım arazileri ile ormanlık alanlarda çıkan yangınlar, belediye ekiplerinin, gönüllülerin ve ilgili kurumların yoğun ve koordineli çalışmaları sonucu kısa sürede kontrol altına alındı.
Haber Giriş Tarihi: 26.07.2025 11:21
Haber Güncellenme Tarihi: 26.07.2025 11:24
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Manavgat Belediyesi'nden yapılan açıklamada, yangınların büyümeden söndürülmesinde emeği geçen tüm kurum ve kuruluşlara, canla başla mücadele eden gönüllülere ve duyarlı vatandaşlara teşekkür edildi.
Açıklamada, özellikle sıcak ve kuru yaz aylarında orman yangınlarının önlenmesi için vatandaşların azami dikkat göstermesi gerektiği vurgulandı. Doğada ateş yakılmaması, sigara izmaritlerinin gelişi güzel atılmaması ve yangına sebebiyet verecek cam, şişe gibi atıkların doğaya bırakılmaması çağrısında bulunularak şu ifadelere yer verildi:
“Vatandaşlarımızdan sıcak ve kuru yaz aylarında yangına sebep olabilecek her türlü davranıştan kaçınmalarını önemle rica ediyoruz. Doğada ateş yakmaktan, sigara izmaritini gelişi güzel atmaktan, yangına sebebiyet verecek atıkları doğaya bırakmaktan kaçınmak doğamıza karşı ortak sorumluluğumuzdur.”
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Güzelyalı Ve Seydiler'deki yangınlar kontrol altına alındı
Manavgat’ın Güzelyalı ve Seydiler Mahalleleri'nde tarım arazileri ile ormanlık alanlarda çıkan yangınlar, belediye ekiplerinin, gönüllülerin ve ilgili kurumların yoğun ve koordineli çalışmaları sonucu kısa sürede kontrol altına alındı.
Manavgat Belediyesi'nden yapılan açıklamada, yangınların büyümeden söndürülmesinde emeği geçen tüm kurum ve kuruluşlara, canla başla mücadele eden gönüllülere ve duyarlı vatandaşlara teşekkür edildi.
Açıklamada, özellikle sıcak ve kuru yaz aylarında orman yangınlarının önlenmesi için vatandaşların azami dikkat göstermesi gerektiği vurgulandı. Doğada ateş yakılmaması, sigara izmaritlerinin gelişi güzel atılmaması ve yangına sebebiyet verecek cam, şişe gibi atıkların doğaya bırakılmaması çağrısında bulunularak şu ifadelere yer verildi:
“Vatandaşlarımızdan sıcak ve kuru yaz aylarında yangına sebep olabilecek her türlü davranıştan kaçınmalarını önemle rica ediyoruz. Doğada ateş yakmaktan, sigara izmaritini gelişi güzel atmaktan, yangına sebebiyet verecek atıkları doğaya bırakmaktan kaçınmak doğamıza karşı ortak sorumluluğumuzdur.”
Kaynak: MANAVGAT BELEDİYESİ
En Çok Okunan Haberler