Hava Durumu

Kask takmayan kadından polislere 'artistlik' yakıştırması

Manavgat Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Büro Amirliği ekiplerince gerçekleştirilen trafik uygulamalarında birbirinden ilginç olaylar yaşanıyor.

Haber Giriş Tarihi: 06.10.2023 10:45
Haber Güncellenme Tarihi: 09.10.2023 10:47
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Kask takmayan kadından polislere 'artistlik' yakıştırması

Antalya Caddesindeki uygulamada kask takmadığı için ceza yazılan yabancı uyruklu kadın, kask takmak zorunda olmadığını belirterek “bunlar artistlik yapıyor” dedi.
Trafik polislerini uzun süre meşgul eden kadın, polisleri görevlerini yapmamakla suçlayarak “Şu caddelerin haline bakın. Gidip yol kenarlarına park edenlere ceza yazın” dedi.

Manavgat İlçe Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Büro Amirliği ekiplerinin sorumluluk bölgelerinde yaptığı trafik uygulamaları birbirinden ilginç olaylara sahne oluyor. Antalya Caddesi üzerinde motosiklet, elektrikli bisiklet ve elektrikli skuterler üzerine denetim yapan ekipler, kask takmadığı için ceza uygulanan yabancı uyruklu kadının suçlamalarına maruz kaldı.

Kendisini durduran trafik polislerine neden durdurulduğunu soran, kask takmadığı gerekçesiyle ceza uygulanacağını öğrenen ve adının N.T. olduğu öğrenilen yabancı uyruklu kadın kullandığı aracın elektrikli bisiklet olduğunu, kask takma zorunluluğu olmadığını dile getirdi. Trafik görevlisinin elektrikli bisiklet bile olsa kask takılmasının zorunlu olduğunu belirttiği kadın, bunu kabul edemeyeceğini belirterek polisleri uzun süre meşgul etti. Kadın; Caddelerdeki usulsüz parklara, kural tanımayan sürücülere ceza yazmadıkları için polisleri görevlerini yapmamakla itham etti. Trafik ekiplerinin cezai işlem uyguladığı sırada yoldan geçen motosikletlerin neden durdurulmadığını, onlara neden ceza uygulanmadığını ısrarla soran kadına cevap veren trafik polisi ‘Hanım efendi bırakırsanız biz işimizi yapacağız. Sen bizi böyle uğraştırırsanız diğer araçları denetlememiz mümkün olmayacak” diye konuştu.

Ceza makbuzunu alıp olay yerinden ayrıldıktan kısa bir süre sonra cezanın yanlış yazıldığını belirterek geri gelen ve trafik görevlilerini yeniden uğraştıran kadın, olay yerine çağrılan ekipler tarafından uyarıldı. Trafik görevlileri, kadının elektrikli bisikleti için fatura ve uygunluk belgesi ibraz edememesi nedeniyle elektrikli bisikleti trafikten men ederek yediemin otoparkına çektirdi. Bu arada görüntü alan kamerayı fark eden yabancı uyruklu kadın kameraya dönerek “Bunlar artistlik yapıyorlar” şeklinde konuştu. Ortam, motosikletin çekilmesi, kadının da olay yerinden ayrılmasıyla normale döndü.

Kaynak: Arif Kaplan

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.