Antalya Büyükşehir Belediyesi, düzenlediği orman yangınları eğitimiyle çocukların doğanın önemini kavrayarak geleceğin duyarlı vatandaşı olması için hazırlıyor.
Haber Giriş Tarihi: 12.02.2025 07:54
Haber Güncellenme Tarihi: 12.02.2025 07:55
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Antalya Büyükşehir Belediyesi ve Türkiye Ormancılar Derneği (TOD) işbirliğiyle Duacı Mahallesinde bulunan Eczacılar İlkokulu'nda öğrencilere eğitim verildi. Eğitimde, çocuklar yangın söndürme tüpünü kullanma, yangın anında yapılması gerekenler ve doğayı korumak için neler yapabilecekleri gibi konularda bilgilendirildi. Orman yangınlarının neden olduğu tahribatı gösteren görseller ve kısa filmlerle de eğitime destek verildi.
Vatandaşın bilinçlenmesini istiyoruz
Türkiye Ormancılar Derneği Batı Akdeniz Şube Başkanı Mustafa Necati Baş, "2021 yılında yaşanan Manavgat yangınının ardından, Antalya gibi ormanlarla iç içe yaşayan bir şehirde bu tür eğitimlerin hayati önemi daha da arttı. Orman yangınları çıkmadan önce müdahale edebilmek için orman çevresinde ve orman ile iç içe olarak yaşayan vatandaşların bilinçlenmesini istiyoruz” ifadelerini kullandı.
Alanya’da iki mahallede toplantı
Antalya Büyükşehir Belediyesi Alanya’nın Fakırcalı ve Gümüşkavak Mahalleleri’nde de yangın bilgilendirme toplantısı düzenledi. Orman yangınları konusunda vatandaşlara bilgilendirici kitapçık ve broşürler verildi. Toplantıda konuşan belediye ve dernek temsilcileri, yangını önleyici tedbirler, yangın sırası ve sonrasında yapılması gerekenler hakkında vatandaşlara bilgiler aktardı. Toplantıda ayrıca vatandaşların görüş ve önerileri de alındı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Miniklere orman yangınları ile mücadele eğitimi
Antalya Büyükşehir Belediyesi, düzenlediği orman yangınları eğitimiyle çocukların doğanın önemini kavrayarak geleceğin duyarlı vatandaşı olması için hazırlıyor.
Antalya Büyükşehir Belediyesi ve Türkiye Ormancılar Derneği (TOD) işbirliğiyle Duacı Mahallesinde bulunan Eczacılar İlkokulu'nda öğrencilere eğitim verildi. Eğitimde, çocuklar yangın söndürme tüpünü kullanma, yangın anında yapılması gerekenler ve doğayı korumak için neler yapabilecekleri gibi konularda bilgilendirildi. Orman yangınlarının neden olduğu tahribatı gösteren görseller ve kısa filmlerle de eğitime destek verildi.
Vatandaşın bilinçlenmesini istiyoruz
Türkiye Ormancılar Derneği Batı Akdeniz Şube Başkanı Mustafa Necati Baş, "2021 yılında yaşanan Manavgat yangınının ardından, Antalya gibi ormanlarla iç içe yaşayan bir şehirde bu tür eğitimlerin hayati önemi daha da arttı. Orman yangınları çıkmadan önce müdahale edebilmek için orman çevresinde ve orman ile iç içe olarak yaşayan vatandaşların bilinçlenmesini istiyoruz” ifadelerini kullandı.
Alanya’da iki mahallede toplantı
Antalya Büyükşehir Belediyesi Alanya’nın Fakırcalı ve Gümüşkavak Mahalleleri’nde de yangın bilgilendirme toplantısı düzenledi. Orman yangınları konusunda vatandaşlara bilgilendirici kitapçık ve broşürler verildi. Toplantıda konuşan belediye ve dernek temsilcileri, yangını önleyici tedbirler, yangın sırası ve sonrasında yapılması gerekenler hakkında vatandaşlara bilgiler aktardı. Toplantıda ayrıca vatandaşların görüş ve önerileri de alındı.
Kaynak: ANTALYA BB
En Çok Okunan Haberler