Hava Durumu

Motosiklet sürücülerine ceza yağdı

Antalya’nın Gazipaşa ilçesinde trafik ekiplerince motosiklet sürücülerine yönelik denetimler denetimlerde 27 motosikletliye farklı ihlallerinden toplam 133 bin TL cezai işlem uygulandı.

Haber Giriş Tarihi: 10.10.2023 15:35
Haber Güncellenme Tarihi: 10.10.2023 15:36
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Motosiklet sürücülerine ceza yağdı

Gazipaşa İlçe Emniyet Müdürlüğüne bağlı Trafik Tescil ve Denetleme Büro Amirliği ekipleri, motosiklet sürücülerine yönelik denetimlerini sürdürdü. İlçenin farklı noktalarında denetimlerine devam eden ekipler, egzozu açık ve abartı egzozla çevreye rahatsızlık veren 07 ARU 393 plakalı motosiklet sürücüsünü durdurdu. sürücüye 5 bin 500 TL cezai işlem uyguladı. Cezai işlem uygulanan motosiklet çekici yardımıyla otoparka çekilerek trafikten menedildi.

Denetimlerde ayrıca, 27 motosiklet sürücüsüne farklı ihlallerden dolayı toplamda 133 bin TL cezai işlem uygulayan ekipler, trafik kurallarına uymayan ve trafiğe çıkması uygun olmayan motosikletleri de trafikten menetti. Trafikten menedilen motosikletler, çekici yardımıyla otoparka çekildi.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.