Manavgat Otogar kavşağında sinyalizasyonun çalışmaması kazalara neden olurken, kaza ile ilgilenen trafik polisinin sinyalizasyon şalterlerini kapatıp açmasıyla her şey normale döndü.
Haber Giriş Tarihi: 04.02.2025 18:47
Haber Güncellenme Tarihi: 04.02.2025 18:50
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Manavgat Çevreyolu Sorgun-Otogar kavşağında sinyalizasyonların çalışmaması çok sayıda kazanın yaşanmasına neden oldu. 5 dakika ara ile meydana gelen 3 araçlı zincirleme kazada yaralanan olmazken, ikinci kazada 1 kişi yaralandı.
Kaza; Sorgun Bulvarı'ndan gelip Sorgun- Otogar kavşağından çevreyolu köprüsü istikametine dönmekte olan Sezer Y’ın kullandığı 07 S 4649 plakalı Tofaş Şahin marka otomobil ile Alanya istikametinden gelip Sorgun Bulvarı istikametine gitmekte olan Gülsüm D’in kullandığı 07 BTT 730 plakalı Fıat Egea marka otomobilin çarpışması sonucu meydana geldi. Kazada yaralanan araç sürücülerinden Gülsüm D, 112 sağlık ekibinin olay yerindeki müdahalesinin ardından ambulansla hastaneye kaldırıldı.
SİNYALİZASYON ÇALIŞMIYORDU
Sorgun- Otogar kavşağında dün öğleden beri sinyalizasyonların çalışmadığı, yetkililere bilgi verilmesine rağmen ekip olmadığı gerekçesiyle sinyalizasyonların arızasının giderilmediği, kaza sırasında da sinyalizasyonun yanmadığı belirlendi.
Kaza yerinde bulunan Manavgat Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Büro Amirliğinde görevli polis memuru, bakım için ekiplerin gelmemesine sinirlenerek sinyalizasyon panosunu açtı. Trafik polisinin sinyalizasyon şalterlerini kapatıp açmasının ardından kavşakta sinyalizasyonlar çalışmaya başladı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Sinyalizasyon hatası kazalara neden oldu
Manavgat Otogar kavşağında sinyalizasyonun çalışmaması kazalara neden olurken, kaza ile ilgilenen trafik polisinin sinyalizasyon şalterlerini kapatıp açmasıyla her şey normale döndü.
Manavgat Çevreyolu Sorgun-Otogar kavşağında sinyalizasyonların çalışmaması çok sayıda kazanın yaşanmasına neden oldu. 5 dakika ara ile meydana gelen 3 araçlı zincirleme kazada yaralanan olmazken, ikinci kazada 1 kişi yaralandı.
Kaza; Sorgun Bulvarı'ndan gelip Sorgun- Otogar kavşağından çevreyolu köprüsü istikametine dönmekte olan Sezer Y’ın kullandığı 07 S 4649 plakalı Tofaş Şahin marka otomobil ile Alanya istikametinden gelip Sorgun Bulvarı istikametine gitmekte olan Gülsüm D’in kullandığı 07 BTT 730 plakalı Fıat Egea marka otomobilin çarpışması sonucu meydana geldi.
Kazada yaralanan araç sürücülerinden Gülsüm D, 112 sağlık ekibinin olay yerindeki müdahalesinin ardından ambulansla hastaneye kaldırıldı.
SİNYALİZASYON ÇALIŞMIYORDU
Sorgun- Otogar kavşağında dün öğleden beri sinyalizasyonların çalışmadığı, yetkililere bilgi verilmesine rağmen ekip olmadığı gerekçesiyle sinyalizasyonların arızasının giderilmediği, kaza sırasında da sinyalizasyonun yanmadığı belirlendi.
TRAFİK POLİSİ KAPATIP AÇTI SİNYALİZASYON NORMALE DÖNDÜ
Kaza yerinde bulunan Manavgat Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Büro Amirliğinde görevli polis memuru, bakım için ekiplerin gelmemesine sinirlenerek sinyalizasyon panosunu açtı. Trafik polisinin sinyalizasyon şalterlerini kapatıp açmasının ardından kavşakta sinyalizasyonlar çalışmaya başladı.
En Çok Okunan Haberler