Manavgat'ta Orman Bölge Müdürlüğü tarafından organize edilen tiyatro gösterisinden çıkan ve aniden yola fırlayan 7 yaşındaki ilkokul öğrencisine otomobil çarptı. Milli Eğitim Müdürü Ali Hakan Öz, Manavgat Devlet Hastanesi'ne kaldırılan otizmli 1. sınıf öğrencisinin sağlık durumunun iyi olduğunu söyledi.
Haber Giriş Tarihi: 11.04.2025 19:35
Haber Güncellenme Tarihi: 11.04.2025 19:38
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Kaza; Manavgat Bahçelievler Mahallesi Çetin Emeç Caddesi’nde Sorgun Bulvarı istikametine seyir halindeki Eser Ö’in kullandığı 07 BZT 219 plakalı otomobilin, İbrahim Sözen Gençlik Merkezi önüne geldiği sırada, yolun sağ tarafındaki park halindeki araçların arasından aniden yola fırlayan 7 yaşındaki Selim A’e çarpması sonucunda meydana geldi. Çarpmanın şiddetiyle yola fırlayan ve112 sağlık ekibinin olay yerindeki müdahalesinin ardından hastaneye kaldırılan Selim A’in hayati tehlikesinin bulunmadığı bildirildi.
MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ HASTANEDE ZİYARET ETTİ
Kazanın ardından hastaneye kaldırılan 7 yaşındaki Atatürk İlkokulu 1. sınıf öğrencisi Selim A’i kendisine çarpan araç sürücüsü, okul müdürü, öğretmenleri ve annesinin yanı sıra Milli Eğitim Müdürü Ali Hakan Öz de yalnız bırakmadı. Milli Eğitim Müdürü Öz “Çok şükür çocuğumuzun sağlık durumu iyi” dedi. Otizmli olduğu bildirilen Selim A’i okula annesinin getirip götürdüğü, tiyatroya da annesinin bıraktığı, annesi gecikince çocuğun salondan diğer arkadaşlarından önce salondan koşarak yola çıktığı bildirildi.
KAZA ANI KAMERADA
Diğer taraftan kaza anı saniye saniyesine güvenlik kamerasına yansıdı. Görüntülerde Selim A’in diğer arkadaşlarından önce 2 çocukla birlikte Gençlik Merkezi’nden çıktığı, diğer çocuklar kapıda beklerken koşarak park halindeki araçların arasından yola fırladığı ve otomobil tarafından çarpıldığı görüldü.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Yola fırlayan öğrenciye otomobil çarptı: 1 yaralı
Manavgat'ta Orman Bölge Müdürlüğü tarafından organize edilen tiyatro gösterisinden çıkan ve aniden yola fırlayan 7 yaşındaki ilkokul öğrencisine otomobil çarptı. Milli Eğitim Müdürü Ali Hakan Öz, Manavgat Devlet Hastanesi'ne kaldırılan otizmli 1. sınıf öğrencisinin sağlık durumunun iyi olduğunu söyledi.
Kaza; Manavgat Bahçelievler Mahallesi Çetin Emeç Caddesi’nde Sorgun Bulvarı istikametine seyir halindeki Eser Ö’in kullandığı 07 BZT 219 plakalı otomobilin, İbrahim Sözen Gençlik Merkezi önüne geldiği sırada, yolun sağ tarafındaki park halindeki araçların arasından aniden yola fırlayan 7 yaşındaki Selim A’e çarpması sonucunda meydana geldi.
Çarpmanın şiddetiyle yola fırlayan ve112 sağlık ekibinin olay yerindeki müdahalesinin ardından hastaneye kaldırılan Selim A’in hayati tehlikesinin bulunmadığı bildirildi.
MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ HASTANEDE ZİYARET ETTİ
Kazanın ardından hastaneye kaldırılan 7 yaşındaki Atatürk İlkokulu 1. sınıf öğrencisi Selim A’i kendisine çarpan araç sürücüsü, okul müdürü, öğretmenleri ve annesinin yanı sıra Milli Eğitim Müdürü Ali Hakan Öz de yalnız bırakmadı. Milli Eğitim Müdürü Öz “Çok şükür çocuğumuzun sağlık durumu iyi” dedi.
Otizmli olduğu bildirilen Selim A’i okula annesinin getirip götürdüğü, tiyatroya da annesinin bıraktığı, annesi gecikince çocuğun salondan diğer arkadaşlarından önce salondan koşarak yola çıktığı bildirildi.
KAZA ANI KAMERADA
Diğer taraftan kaza anı saniye saniyesine güvenlik kamerasına yansıdı. Görüntülerde Selim A’in diğer arkadaşlarından önce 2 çocukla birlikte Gençlik Merkezi’nden çıktığı, diğer çocuklar kapıda beklerken koşarak park halindeki araçların arasından yola fırladığı ve otomobil tarafından çarpıldığı görüldü.
En Çok Okunan Haberler