Antalya Büyükşehir Belediyesi, Manavgat’ın Çaltepe Mahallesi’nde sık sık arıza oluşturan kullanım ömrünü doldurmuş içme suyu hattını yeniliyor.
Haber Giriş Tarihi: 17.09.2024 17:50
Haber Güncellenme Tarihi: 17.09.2024 17:57
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü, içme suyu şebekelerinde kayıp ve kaçakları azaltmak ve bu sayede su kaynaklarından daha verimli yararlanılması amacıyla çalışmalarına aralıksız devam ediyor. ASAT Genel Müdürlüğü, Manavgat’ın Çaltepe Mahallesi’nde içme suyu şebeke borularındaki patlaklar nedeniyle sık sık arıza yaşanan hatlarda yenileme çalışması yapıyor.
SU KESİNTİLERİNE SON Çaltepe Mahallesi’nde ömrünü doldurmuş olan 1500 metrelik içme suyu şebekesi daha dayanıklı borular ile yenileniyor. Bu sayede hem şebekedeki kayıp ve kaçakların yarıdan fazla oranda düşürülmesi hem de abonelerin yaşadığı basınç ve tazyik sorunlarının giderilmesi hedefleniyor.
BORULAR ESKİ VE YETERSİZDİ Çaltepe Mahalle sakini Recep Barca, içme suyu hattından geçen boruların küçük ve eski olması nedeniyle mahallerine yeterli miktarda su gelmediğini söyledi. Barca, “Mahallemiz Manavgat’a 95 kilometre, şehir merkezine çok uzak. Sürekli arızalar oluyor, günlerce susuz kalıyorduk. ASAT’ın bu çalışmasıyla temiz ve sağlıklı içme suyuna kavuşuyoruz. Başkanımız Muhittin Böcek’e mahallem adına çok teşekkür ediyorum” diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Manavgat Çaltepe'de içme suyu hattı yenileniyor
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Manavgat’ın Çaltepe Mahallesi’nde sık sık arıza oluşturan kullanım ömrünü doldurmuş içme suyu hattını yeniliyor.
Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü, içme suyu şebekelerinde kayıp ve kaçakları azaltmak ve bu sayede su kaynaklarından daha verimli yararlanılması amacıyla çalışmalarına aralıksız devam ediyor. ASAT Genel Müdürlüğü, Manavgat’ın Çaltepe Mahallesi’nde içme suyu şebeke borularındaki patlaklar nedeniyle sık sık arıza yaşanan hatlarda yenileme çalışması yapıyor.
SU KESİNTİLERİNE SON
Çaltepe Mahallesi’nde ömrünü doldurmuş olan 1500 metrelik içme suyu şebekesi daha dayanıklı borular ile yenileniyor. Bu sayede hem şebekedeki kayıp ve kaçakların yarıdan fazla oranda düşürülmesi hem de abonelerin yaşadığı basınç ve tazyik sorunlarının giderilmesi hedefleniyor.
BORULAR ESKİ VE YETERSİZDİ
Çaltepe Mahalle sakini Recep Barca, içme suyu hattından geçen boruların küçük ve eski olması nedeniyle mahallerine yeterli miktarda su gelmediğini söyledi. Barca, “Mahallemiz Manavgat’a 95 kilometre, şehir merkezine çok uzak. Sürekli arızalar oluyor, günlerce susuz kalıyorduk. ASAT’ın bu çalışmasıyla temiz ve sağlıklı içme suyuna kavuşuyoruz. Başkanımız Muhittin Böcek’e mahallem adına çok teşekkür ediyorum” diye konuştu.
Kaynak: ANTALYA BB BÜLTEN
En Çok Okunan Haberler