Muhtar Şeker’den ‘Aşırı Sıcak ve Orman Yangını Uyarısı’
Muhtar Şeker’den ‘Aşırı Sıcak ve Orman Yangını Uyarısı’
25 Temmuz 2025 Cuma günü (bugün) havanın aşırı sıcak ve nem oranının düşük olacağını belirten Sorgun Mahalle Muhtarı İbrahim Etem Şeker “Bu durum, orman yangını riski açısından büyük bir tehlike oluşturuyor. Lütfen orman yangınları konusunda duyarlı olalım” dedi.
Haber Giriş Tarihi: 25.07.2025 07:09
Haber Güncellenme Tarihi: 25.07.2025 07:10
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Meteorolojinin 25 Temmuz 2025 Cuma günü havanın aşırı sıcak ve nem oranının düşük olacağını duyurduğunu, bu durumun orman yangını riski açısından büyük bir tehlike oluşturduğuna dikkat çeken Sorgun Mahalle Muhtarı İbrahim Etem Şeker “Manavgat’ımızda yalnızca Sorgun Ormanı kaldı. Hep birlikte bu doğa mirasına sahip çıkmalıyız. Ormanlık alanda herhangi bir araç ya da şüpheli durum gördüğümüzde derhal 112’yi arayarak Jandarma ve Orman İşletme Müdürlüğü’ne ihbarda bulunalım. Ben ve mahallemizin gençleri bu konuda yakın takipte olacağız. Şimdiden doğaya nefes olan, duyarlılık gösteren tüm Manavgat halkına teşekkür ediyor, saygılarımı sunuyorum” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Muhtar Şeker’den ‘Aşırı Sıcak ve Orman Yangını Uyarısı’
25 Temmuz 2025 Cuma günü (bugün) havanın aşırı sıcak ve nem oranının düşük olacağını belirten Sorgun Mahalle Muhtarı İbrahim Etem Şeker “Bu durum, orman yangını riski açısından büyük bir tehlike oluşturuyor. Lütfen orman yangınları konusunda duyarlı olalım” dedi.
Meteorolojinin 25 Temmuz 2025 Cuma günü havanın aşırı sıcak ve nem oranının düşük olacağını duyurduğunu, bu durumun orman yangını riski açısından büyük bir tehlike oluşturduğuna dikkat çeken Sorgun Mahalle Muhtarı İbrahim Etem Şeker “Manavgat’ımızda yalnızca Sorgun Ormanı kaldı. Hep birlikte bu doğa mirasına sahip çıkmalıyız.
Ormanlık alanda herhangi bir araç ya da şüpheli durum gördüğümüzde derhal 112’yi arayarak Jandarma ve Orman İşletme Müdürlüğü’ne ihbarda bulunalım. Ben ve mahallemizin gençleri bu konuda yakın takipte olacağız. Şimdiden doğaya nefes olan, duyarlılık gösteren tüm Manavgat halkına teşekkür ediyor, saygılarımı sunuyorum” dedi.
En Çok Okunan Haberler