Hava Durumu

24 derslikli okul için protokol imzalandı

Vali Hulusi Şahin, Alanya Belediyesi tarafından Konaklı Mahallesi’nde yapılacak olan 24 derslikli ortaokul binası için protokol imzaladı.

Haber Giriş Tarihi: 07.10.2023 09:42
Haber Güncellenme Tarihi: 07.10.2023 09:43
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
24 derslikli okul için protokol imzalandı

Vali Hulusi Şahin, Alanya Belediye Başkanı Adem Murat Yücel ile Avsallar Eski Belediye Hizmet Binası’nın devredilmesi karşılığında Konaklı Mahallesi’ne 24 derslikli olarak inşa edilecek olan ortaokul binası için protokol imzaladı. İmzalanan protokole Vali Şahin ve Alanya Belediye Başkanı Yücel’in yanı sıra Alanya Kaymakamı Dr. Fatih Ürkmezer, İl Milli Eğitim Müdürü Salih Kaygusuz ve Alanya İlçe Milli Eğitim Müdürü Yusuf Yılmaz katıldı.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.