Vali Hulusi Şahin, Alanya Belediyesi tarafından Konaklı Mahallesi’nde yapılacak olan 24 derslikli ortaokul binası için protokol imzaladı.
Haber Giriş Tarihi: 07.10.2023 09:42
Haber Güncellenme Tarihi: 07.10.2023 09:43
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Vali Hulusi Şahin, AlanyaBelediye Başkanı Adem Murat Yücel ile Avsallar Eski Belediye Hizmet Binası’nın devredilmesi karşılığında Konaklı Mahallesi’ne 24 derslikli olarak inşa edilecek olan ortaokul binası için protokol imzaladı. İmzalanan protokole Vali Şahin ve Alanya Belediye Başkanı Yücel’in yanı sıra Alanya Kaymakamı Dr. Fatih Ürkmezer, İl Milli Eğitim Müdürü Salih Kaygusuz ve Alanya İlçe Milli Eğitim Müdürü Yusuf Yılmaz katıldı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
24 derslikli okul için protokol imzalandı
Vali Hulusi Şahin, Alanya Belediyesi tarafından Konaklı Mahallesi’nde yapılacak olan 24 derslikli ortaokul binası için protokol imzaladı.
Vali Hulusi Şahin, Alanya Belediye Başkanı Adem Murat Yücel ile Avsallar Eski Belediye Hizmet Binası’nın devredilmesi karşılığında Konaklı Mahallesi’ne 24 derslikli olarak inşa edilecek olan ortaokul binası için protokol imzaladı. İmzalanan protokole Vali Şahin ve Alanya Belediye Başkanı Yücel’in yanı sıra Alanya Kaymakamı Dr. Fatih Ürkmezer, İl Milli Eğitim Müdürü Salih Kaygusuz ve Alanya İlçe Milli Eğitim Müdürü Yusuf Yılmaz katıldı.
En Çok Okunan Haberler