Evliya Çelebi öğrencilerinden 3 altın 1 gümüş madalya
Evliya Çelebi öğrencilerinden 3 altın 1 gümüş madalya
Manavgat Evliya Çelebi Turizm Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Türkiye Aşçılar ve Şefler Federasyonu ile Alanya Altın Kepçe Turizm ve Aşçılar Derneği’nin 27-29 Ocak tarihleri arasında düzenlediği 9. Uluslararası Alanya Gastronomi Yarışması’ndan 3 altın, 1 gümüş madalya ile döndü.
Haber Giriş Tarihi: 29.01.2025 16:18
Haber Güncellenme Tarihi: 29.01.2025 16:21
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Manavgat Evliya Çelebi Turizm Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Türkiye Aşçılar ve Şefler Federasyonu ile Alanya Altın Kepçe Turizm ve Aşçılar Derneği’nin 27-29 Ocak tarihleri arasında düzenlediği “9. Uluslararası Alanya Gastronomi Yarışması’nda” aldığı madalyalarla Manavgat'ın gururu oldu. Lise Öğrenci Balık Yemekleri Yarışması'nda Altın Madalya, Lise Öğrenci Makarna Yemekleri Yarışması'nda Altın Madalya ve Lise Öğrenci Restoran Tatlı Tabağı Yarışması'nda Altın Madalya kazanan Manavgat Evliya Çelebi Turizm Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri, Yılın En İyi Lisesi Ekip dalında da Gümüş Madalya ile büyük bir başarıya imza attılar.
Manavgat Evliya Çelebi Turizm Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi yönetimi, elde edilen başarı ile ilgili yaptıkları açıklamada; "Yarışmaya katılan kıymetli öğrencilerimiz, Barış Kalkan, Abdullah Emir Öğnaz, Atlas Akdeniz’i tebrik ediyor, onları yetiştirip bugünlere getirerek yarışmaya hazırlayan tüm değerli öğretmen ve idareci arkadaşlarımıza teşekkür ediyoruz" denildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Evliya Çelebi öğrencilerinden 3 altın 1 gümüş madalya
Manavgat Evliya Çelebi Turizm Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Türkiye Aşçılar ve Şefler Federasyonu ile Alanya Altın Kepçe Turizm ve Aşçılar Derneği’nin 27-29 Ocak tarihleri arasında düzenlediği 9. Uluslararası Alanya Gastronomi Yarışması’ndan 3 altın, 1 gümüş madalya ile döndü.
Manavgat Evliya Çelebi Turizm Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Türkiye Aşçılar ve Şefler Federasyonu ile Alanya Altın Kepçe Turizm ve Aşçılar Derneği’nin 27-29 Ocak tarihleri arasında düzenlediği “9. Uluslararası Alanya Gastronomi Yarışması’nda” aldığı madalyalarla Manavgat'ın gururu oldu.
Lise Öğrenci Balık Yemekleri Yarışması'nda Altın Madalya, Lise Öğrenci Makarna Yemekleri Yarışması'nda Altın Madalya ve Lise Öğrenci Restoran Tatlı Tabağı Yarışması'nda Altın Madalya kazanan Manavgat Evliya Çelebi Turizm Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri, Yılın En İyi Lisesi Ekip dalında da Gümüş Madalya ile büyük bir başarıya imza attılar.
Manavgat Evliya Çelebi Turizm Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi yönetimi, elde edilen başarı ile ilgili yaptıkları açıklamada; "Yarışmaya katılan kıymetli öğrencilerimiz, Barış Kalkan, Abdullah Emir Öğnaz, Atlas Akdeniz’i tebrik ediyor, onları yetiştirip bugünlere getirerek yarışmaya hazırlayan tüm değerli öğretmen ve idareci arkadaşlarımıza teşekkür ediyoruz" denildi.
En Çok Okunan Haberler