Hava Durumu

Güvenli Okullar seminerleri devam ediyor

Öncelik derecesine ayrılan ve 'Güvenli Okullar Projesi' kapsamında okulların daha güvenli hale getirilmesi amacıyla düzenlenen seminerler devam ediyor.

Haber Giriş Tarihi: 20.10.2023 16:47
Haber Güncellenme Tarihi: 20.10.2023 16:58
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Güvenli Okullar seminerleri devam ediyor

2023-2024 eğitim öğretim döneminde ülke genelinde polis sorumluluk bölgesindeki okullar ile çevresindeki terör, asayiş, narkotik, trafik vb. konulardaki öncelik dereceleri ile sosyal, ekonomik, kültürel ve siyasal yapıları göz önünde bulundurularak analizler yapan Antalya Emniyet Müdürlüğü, okulları dört öncelik derecesine ayırdı. “Güvenli Okullar Projesi” kapsamında okulların daha güvenli hale getirilmesi amacıyla gerekli tedbirler aldı.

Alınan tedbirlerin yanında, öğrencileri bilgilendirmek ve farkındalık oluşturmak için İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile birlikte çalışmalar yaparak, il merkezinde öncelik derecelerine göre ayrılan okullarda, Çocuk Şube Müdürlüklerince “Çocuk Hakları, Okullarda Şiddet, Çocuk İstismarı ve İstismarın Önlenmesi”, Toplum Destekli Polislik Şube Müdürlüklerince “ 112 Acil Çağrı Merkezinin Kullanılması, Kişisel Güvenlik ve Suçtan Korunma, Toplum Destekli Polislik Anlayışı ve İlimizde Uygulanan Projeler”, Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüklerince de “Güvenli ve Bilinçli İnternet Kullanımı, İnternet Ortamında Çocukların Korunması ve Sosyal Medya Kullanımı” konularında alanında uzman personel tarafından seminer verilmesi planlandı.

Bu planlama kapsamında; Kepez Hızır Reis Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde idareci, öğretmen ve öğrenci olmak üzere toplam (88) kişiye seminer verildi.

Kaynak: ANTALYA EMNİYET

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.