7. Geleneksel Çandır Fasulyesi Şenliği Konyaaltı Hayatpark’ta gerçekleştirildi
7. Geleneksel Çandır Fasulyesi Şenliği Konyaaltı Hayatpark’ta gerçekleştirildi
Manavgat Belediyesi ile Konyaaltı Belediyesi’nin iş birliğiyle düzenlenen 7. Geleneksel Çandır Fasulyesi Şenliği, Konyaaltı HayatPark’ta büyük bir katılımla gerçekleştirildi.
Haber Giriş Tarihi: 20.01.2025 10:20
Haber Güncellenme Tarihi: 20.01.2025 10:21
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Şenliğe katılan vatandaşlara Konyaaltı’nın Çandır fasulyesi ile Manavgat’ın meşhur altın susamından üretilen tahinle hazırlanan piyaz ikram edildi. Şenlik, Konyaaltı Belediyesi Halk Oyunları Topluluğu’nun gösterileriyle renklendi.
Şenliğe yoğun katılım
Etkinliğe, Manavgat Belediye Başkanı Dr. Niyazi Nefi Kara ile eşi Dr. Hacer Ceyhan Kara, Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Antalya milletvekilleri Aliye Coşar ve Aykut Kaya, Saadet Partisi Antalya Milletvekili Şerafettin Kılıç, CHP Konyaaltı İlçe Başkanı Demet Gündüz, Antalya Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Adlıhan Dere, muhtarlar, oda başkanları, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve vatandaşlar katıldı. Yoğun bir katılımın yaşandığı şenlikte birlik ve dayanışma mesajları verildi.
Cem Kotan: “Birlik ve bütünlükle daha güzel etkinliklere”
Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, şenlikte yaptığı konuşmada şu ifadeleri kullandı:
“Konyaaltı Belediyesi olarak ilk defa bir kardeş belediye ile ortak bir organizasyona imza atıyoruz. Manavgat Belediye Başkanımız Dr. Niyazi Nefi Kara’ya bu anlamda teşekkür ediyorum. Antalya’mızın coğrafi işaretli lezzetlerini tanıtmak ve gastronomi dünyasında hak ettiği yeri sağlamak için çalışmaya devam edeceğiz. Her şeyin en güzeline layık olan Antalya halkına daha nice güzel etkinlikler sunmaya kararlıyız.”
Niyazi Nefi Kara: “Dayanışma ve paylaşımla daha aydınlık bir gelecek”
Manavgat Belediye Başkanı Dr. Niyazi Nefi Kara ise etkinlikteki konuşmasında şu mesajları verdi:
“Manavgat’ımızın altın susamından yapılan tahiniyle Konyaaltı’nın Çandır Fasulyesi’ni bir araya getirdik. Ne kadar ayrıştırmaya çalışırlarsa çalışsınlar, bizler kardeş belediyeler olarak dayanışma ve paylaşım ruhuyla hareket etmeye devam edeceğiz. Biliyoruz ki her şeyin en güzeline layık olan Antalya’da yaşıyoruz. Dünyanın en güzel yerinde yaşıyoruz. Antalya’nın gastronomi, tarih ve turizm değerlerini öne çıkaracak daha pek çok projeye imza atacağız.”
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
7. Geleneksel Çandır Fasulyesi Şenliği Konyaaltı Hayatpark’ta gerçekleştirildi
Manavgat Belediyesi ile Konyaaltı Belediyesi’nin iş birliğiyle düzenlenen 7. Geleneksel Çandır Fasulyesi Şenliği, Konyaaltı HayatPark’ta büyük bir katılımla gerçekleştirildi.
Şenliğe katılan vatandaşlara Konyaaltı’nın Çandır fasulyesi ile Manavgat’ın meşhur altın susamından üretilen tahinle hazırlanan piyaz ikram edildi. Şenlik, Konyaaltı Belediyesi Halk Oyunları Topluluğu’nun gösterileriyle renklendi.
Şenliğe yoğun katılım
Etkinliğe, Manavgat Belediye Başkanı Dr. Niyazi Nefi Kara ile eşi Dr. Hacer Ceyhan Kara, Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Antalya milletvekilleri Aliye Coşar ve Aykut Kaya, Saadet Partisi Antalya Milletvekili Şerafettin Kılıç, CHP Konyaaltı İlçe Başkanı Demet Gündüz, Antalya Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Adlıhan Dere, muhtarlar, oda başkanları, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve vatandaşlar katıldı. Yoğun bir katılımın yaşandığı şenlikte birlik ve dayanışma mesajları verildi.
Cem Kotan: “Birlik ve bütünlükle daha güzel etkinliklere”
Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, şenlikte yaptığı konuşmada şu ifadeleri kullandı:
“Konyaaltı Belediyesi olarak ilk defa bir kardeş belediye ile ortak bir organizasyona imza atıyoruz. Manavgat Belediye Başkanımız Dr. Niyazi Nefi Kara’ya bu anlamda teşekkür ediyorum. Antalya’mızın coğrafi işaretli lezzetlerini tanıtmak ve gastronomi dünyasında hak ettiği yeri sağlamak için çalışmaya devam edeceğiz. Her şeyin en güzeline layık olan Antalya halkına daha nice güzel etkinlikler sunmaya kararlıyız.”
Niyazi Nefi Kara: “Dayanışma ve paylaşımla daha aydınlık bir gelecek”
Manavgat Belediye Başkanı Dr. Niyazi Nefi Kara ise etkinlikteki konuşmasında şu mesajları verdi:
“Manavgat’ımızın altın susamından yapılan tahiniyle Konyaaltı’nın Çandır Fasulyesi’ni bir araya getirdik. Ne kadar ayrıştırmaya çalışırlarsa çalışsınlar, bizler kardeş belediyeler olarak dayanışma ve paylaşım ruhuyla hareket etmeye devam edeceğiz. Biliyoruz ki her şeyin en güzeline layık olan Antalya’da yaşıyoruz. Dünyanın en güzel yerinde yaşıyoruz. Antalya’nın gastronomi, tarih ve turizm değerlerini öne çıkaracak daha pek çok projeye imza atacağız.”
Kaynak: MANAVGAT BELEDİYESİ
En Çok Okunan Haberler