Hava Durumu

Elde kalan sebzeler çöpe atılmaktan kurtarılıyor

Antalya’nın Gazipaşa ilçesinde çeşitli nedenlerle değerlendirilemeyen ve elde kalan sebzeler, israf yerine bağışlanmaya devam ediyor. Bu hafta ise Alanya ve Antalya’ya bağışlanan 3 ton sebzenin nakliyesi gerçekleştirildi.

Haber Giriş Tarihi: 25.04.2024 14:39
Haber Güncellenme Tarihi: 25.04.2024 14:44
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Elde kalan sebzeler çöpe atılmaktan kurtarılıyor

Gazipaşa Sebze Hali’nde çeşitli nedenlerle değerlendirilemeyen ve elde kalan sebzeler, israfı önlemek amacıyla üreticiler tarafından bağışlanıyor. Üretim yapan çiftçiler, topladıkları sebzelerin ellerinde kalması nedeniyle israf ederek dere kenarlarına dökmek yerine bağışta bulundular. Toplam 3 ton ürün, Çınar Derneği ve Gazipaşa İlçe Müftülüğü organizasyonunda paketlenip nakliyesi yapılarak Alanya Müftülüğü ile Antalya İl Müftülüğü ‘ne bağlı tüm yatılı Kur'an kurslarındaki öğrencilere ikram edilmek üzere Alanya’ya ve Antalya’ya sevk edildi.

Kaynak: İHA

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.