Hava Durumu

IBAN üzerinden tahsilat yapan 250 firmaya 250 milyon lira ceza

Hazine ve Maliye Bakanlığı, IBAN üzerinden tahsilat yaparak vergi kaçıran 250 firmaya 250 milyon lira ceza kesti. Bakan Mehmet Şimşek, vergilendirme adaleti için denetimlerin süreceğini belirtti.

Haber Giriş Tarihi: 14.09.2024 12:17
Haber Güncellenme Tarihi: 14.09.2024 12:22
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
IBAN üzerinden tahsilat yapan 250 firmaya 250 milyon lira ceza

Hazine ve Maliye Bakanlığı, kayıt dışı kazanç elde eden firmalara yönelik yaptığı incelemeler sonucunda, IBAN üzerinden tahsilat yaparak vergi kaçıran 250 firmaya toplamda 250 milyon lira vergi cezası kesti. Bakanlık müfettişleri, yapılan incelemelerde ilk aşamada 1,5 milyar liralık kazancın kayıt dışı bırakıldığını tespit etti.

VERGİ KAÇIRAN FİRMALARA SIKI TAKİP

Maliye Bakanlığı, kayıt dışı yöntemlerle tahsilat yapan işletmelere yönelik denetimlerini sıklaştırdı. Vergi kaçırdığı belirlenen firmalar, ciddi yaptırımlarla karşı karşıya kaldı. Müfettişler, 250 mükellefin vergi kaçırmak için IBAN üzerinden tahsilat yaptığını ortaya koydu. Bu denetimler sonucunda firmalara 250 milyon lira ceza kesildi.

BAKAN ŞİMŞEK’TEN VERGİ ADALETİ VURGUSU

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, konuyla ilgili sosyal medya hesabından bir açıklama yaparak, "Yaygın ve yoğun denetimlerle vergilemede adaleti sağlamakta kararlıyız. Kayıt dışı yöntemlerle tahsilat yapan işletmeler takibimizde" dedi. Bakan Şimşek, kayıt dışı ekonomiye karşı mücadelenin kararlılıkla devam edeceğini vurguladı. >>>

Kaynak: ELİPS HABER

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.