Yaklaşık 1 hafta önce Antalya’nın Kumluca ilçesinde başlayan nar hasadı devam ediyor. İlçede nardan bu yıl 20 bin ton rekolte bekleniyor.
Haber Giriş Tarihi: 25.10.2023 07:55
Haber Güncellenme Tarihi: 25.10.2023 07:56
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Antalya’nın yaş sebze ve meyve en önemli merkezlerinden Kumluca’da yaklaşık 1 hafta önce başlayan nar hasadı devam ediyor. Geçmiş dönemlerde 20 bin dekar alanda yapılan nar üretimi, bu yıl 6-7 bin dekar civarına düştü. Ortalama 20 bin ton rekoltenin beklendiği narın üretimi, kırsalda yamaç arazilerde gerçekleştiriliyor. Fiyatı ise ilk çıkış noktasında 13 ila 15 lira arasında değişiyor.
Nar toplayan işçiler, sabah erken saatlerde nar toplamak için bahçelere gidiyor. Toplanan narlar, kasalara yerleştirilerek kamyonlara yükleniyor.
Nar toplayan işçiler, “Nar hasadı meyve ağaçlarının dikenli olması nedeniyle biraz zor oluyor. Ama 700 TL yevmiye alıyoruz. İşimizden memnunuz” diye konuştu. Bazı işçiler ise 700 TL’yi az bulduklarını, yevmiyenin bin TL olmasını istediklerini söyledi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Narda 20 bin ton rekolte bekleniyor
Yaklaşık 1 hafta önce Antalya’nın Kumluca ilçesinde başlayan nar hasadı devam ediyor. İlçede nardan bu yıl 20 bin ton rekolte bekleniyor.
Antalya’nın yaş sebze ve meyve en önemli merkezlerinden Kumluca’da yaklaşık 1 hafta önce başlayan nar hasadı devam ediyor. Geçmiş dönemlerde 20 bin dekar alanda yapılan nar üretimi, bu yıl 6-7 bin dekar civarına düştü. Ortalama 20 bin ton rekoltenin beklendiği narın üretimi, kırsalda yamaç arazilerde gerçekleştiriliyor. Fiyatı ise ilk çıkış noktasında 13 ila 15 lira arasında değişiyor.
Nar toplayan işçiler, sabah erken saatlerde nar toplamak için bahçelere gidiyor. Toplanan narlar, kasalara yerleştirilerek kamyonlara yükleniyor.
Nar toplayan işçiler, “Nar hasadı meyve ağaçlarının dikenli olması nedeniyle biraz zor oluyor. Ama 700 TL yevmiye alıyoruz. İşimizden memnunuz” diye konuştu. Bazı işçiler ise 700 TL’yi az bulduklarını, yevmiyenin bin TL olmasını istediklerini söyledi.
En Çok Okunan Haberler