Antalya Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların sağlığını korumak için yılın her döneminde vektörlerle mücadele çalışmalarına ara vermeden devam ediyor. Kış aylarında da özellikle su birikintisi olan alanlarda larva ve uçkunlara yönelik ilaçlama çalışması yapılıyor.
Haber Giriş Tarihi: 29.01.2025 15:06
Haber Güncellenme Tarihi: 29.01.2025 15:07
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Antalya Büyükşehir Belediyesi Çevre Sağlığı Daire Başkanlığı’na bağlı Çevre Sağlığı Şube Müdürlüğü 19 ilçede 913 mahallede görevlendirilen yaklaşık 1500 personel ve 110 araçla, sivrisinek, karasinek, hamam böceği ve fare gibi zararlılara karşı yıl boyu yoğun bir mücadele yürütüyor. Dünya Sağlık Örgütü tarafından onaylı ilaçlarla gerçekleştirilen bu çalışmalarda, kış aylarında özellikle larva ve uçkun oluşumuna zemin hazırlayan alanlara yönelik ilaçlama işlemleri yapılıyor.
1500 PERSONEL ÇALIŞIYOR
Çevre sağlığı Şube Müdürlüğü’nde görevli Çevre Mühendisi Fatma Damla Kılınç, halk sağlığını korumaya yönelik çalışmaların aralıksız sürdüğünü ifade etti. Çevre Mühendisi Kılınç, ilaçlama çalışmalarıyla ilgili şu bilgileri verdi; “19 ilçede 913 mahallede yaklaşık 1500 personel ve 110 araç ile çalışmalarımız sürüyor. Sivrisinek, karasinek, hamam böceği, fare gibi canlılara yönelik larva ve uçkun mücadelesini kış aylarında da aralıksız bir şekilde devam ettiriyoruz. Vektörle mücadele yapan personellerimiz Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan eğitimin sonunda biyosidal ürün uygulayıcısı belgesini alarak sahada çalışmalarını gerçekleştiriyor” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Vektörle mücadele kış aylarında da sürüyor
Antalya Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların sağlığını korumak için yılın her döneminde vektörlerle mücadele çalışmalarına ara vermeden devam ediyor. Kış aylarında da özellikle su birikintisi olan alanlarda larva ve uçkunlara yönelik ilaçlama çalışması yapılıyor.
Antalya Büyükşehir Belediyesi Çevre Sağlığı Daire Başkanlığı’na bağlı Çevre Sağlığı Şube Müdürlüğü 19 ilçede 913 mahallede görevlendirilen yaklaşık 1500 personel ve 110 araçla, sivrisinek, karasinek, hamam böceği ve fare gibi zararlılara karşı yıl boyu yoğun bir mücadele yürütüyor. Dünya Sağlık Örgütü tarafından onaylı ilaçlarla gerçekleştirilen bu çalışmalarda, kış aylarında özellikle larva ve uçkun oluşumuna zemin hazırlayan alanlara yönelik ilaçlama işlemleri yapılıyor.
1500 PERSONEL ÇALIŞIYOR
Çevre sağlığı Şube Müdürlüğü’nde görevli Çevre Mühendisi Fatma Damla Kılınç, halk sağlığını korumaya yönelik çalışmaların aralıksız sürdüğünü ifade etti. Çevre Mühendisi Kılınç, ilaçlama çalışmalarıyla ilgili şu bilgileri verdi; “19 ilçede 913 mahallede yaklaşık 1500 personel ve 110 araç ile çalışmalarımız sürüyor. Sivrisinek, karasinek, hamam böceği, fare gibi canlılara yönelik larva ve uçkun mücadelesini kış aylarında da aralıksız bir şekilde devam ettiriyoruz. Vektörle mücadele yapan personellerimiz Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan eğitimin sonunda biyosidal ürün uygulayıcısı belgesini alarak sahada çalışmalarını gerçekleştiriyor” dedi.
Kaynak: ANTALYA BB
En Çok Okunan Haberler