Ak Parti'den hastane çalışanları ile iftar buluşması
Ak Parti'den hastane çalışanları ile iftar buluşması
Ak Parti Antalya Milletvekili Tuba Vural Çokal ve Ak Parti İlçe Başkanı Niyazi Ünal ile birlikte Manavgat Devlet Hastanesi yönetimi ve nöbetçi sağlık çalışanları ile iftar yemeğinde bir araya geldi. Ziyarete Ak Parti Manavgat Kadın Kolları Başkanı Betül Demir ve bazı yönetim kurulu üyeleri de katıldı.
Haber Giriş Tarihi: 08.03.2025 14:33
Haber Güncellenme Tarihi: 08.03.2025 14:35
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Manavgat Devlet Hastanesi yönetimi ve nöbetçi sağlık çalışanları ile iftar yemeğinde bir araya gelen Ak Parti Antalya Milletvekili Tuba Vural Çokal ve Ak Parti İlçe Başkanı Niyazi Ünal, iftar sonrasında hastane yataklı servislerinde tedavi gören hastalara geçmiş olsun dileklerinde bulundu.
Nöbetçi sağlık çalışanları ile birebir ilgilenerek sorunlarını ve önerilerini dinleyen Ak Parti heyeti, 8 Mart Emekçi Kadınlar Günü sebebiyle kadın çalışanlara karanfil vererek 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü kutladılar. Hastanede yapılan çalışmaları yerinde inceleyip, yapılması planlanan çalışmalar hakkında istişarelerde bulundular.
Manavgat Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Mehmet Deniz; "Sayın vekilimize ve sayın başkanımıza nazik ziyaretleri için teşekkür ediyoruz" dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Ak Parti'den hastane çalışanları ile iftar buluşması
Ak Parti Antalya Milletvekili Tuba Vural Çokal ve Ak Parti İlçe Başkanı Niyazi Ünal ile birlikte Manavgat Devlet Hastanesi yönetimi ve nöbetçi sağlık çalışanları ile iftar yemeğinde bir araya geldi. Ziyarete Ak Parti Manavgat Kadın Kolları Başkanı Betül Demir ve bazı yönetim kurulu üyeleri de katıldı.
Manavgat Devlet Hastanesi yönetimi ve nöbetçi sağlık çalışanları ile iftar yemeğinde bir araya gelen Ak Parti Antalya Milletvekili Tuba Vural Çokal ve Ak Parti İlçe Başkanı Niyazi Ünal, iftar sonrasında hastane yataklı servislerinde tedavi gören hastalara geçmiş olsun dileklerinde bulundu.
Nöbetçi sağlık çalışanları ile birebir ilgilenerek sorunlarını ve önerilerini dinleyen Ak Parti heyeti, 8 Mart Emekçi Kadınlar Günü sebebiyle kadın çalışanlara karanfil vererek 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü kutladılar. Hastanede yapılan çalışmaları yerinde inceleyip, yapılması planlanan çalışmalar hakkında istişarelerde bulundular.
Manavgat Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Mehmet Deniz; "Sayın vekilimize ve sayın başkanımıza nazik ziyaretleri için teşekkür ediyoruz" dedi.
Kaynak: HABER MERKEZİ
En Çok Okunan Haberler