Antalya'da 40 haftadır devam eden sessiz yürüyüşle Gazze'ye destek veren hekimler, 41. haftada da İsrail'in işgal ve soykırımına karşı direnişe olan desteklerini yinelediler. Yapılan basın açıklamasında, Gazze halkına selam gönderildi ve İsrail’in işgaline karşı sessiz kalınmayacağı vurgulandı | YouTube videoyu kaldırdığı için videosuz olarak güncellenmiştir...
Haber Giriş Tarihi: 25.08.2024 03:42
Haber Güncellenme Tarihi: 25.08.2024 14:04
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Antalya'da, İsrail'in terör, soykırım ve işgaline karşı Gazze direnişine 40 haftadır sessiz yürüyüşle destek veren hekimler, bu hafta da eylemlerine devam etti. 41. haftasında da Muratpaşa Camii'nden başlayıp kapalı yol havuz başına kadar süren yürüyüş, basın açıklamasıyla sona erdi. Hekimler, yaptıkları açıklamada Gazze'nin yanında olduklarını bir kez daha dile getirdi.
BASIN AÇIKLAMASIYLA GAZZE'YE DESTEK MESAJI
Eylem sonrası yapılan basın açıklamasında, Gazze’deki soykırımın üç nesil boyunca devam ettiği ve İsrail ordusunun 7 Ekim'den bu yana işgal ve katliamlarına hız kesmeden devam ettiği belirtildi. Açıklamada, "Gayrimeşru işgalcilerin meşru müdafaa hakkı yoktur. Bu köhne dünya sistemi yanına kâr kalmayacaktır," ifadelerine yer verildi.
ÇOCUKLAR VE KADINLAR KATLİAMIN HEDEFİ
Basın açıklamasında verilen bilgilere göre, son 10 ayda Gazze’de her gün ortalama 130 kişi hayatını kaybederken, toplam şehit sayısı 40 bini aştı. Ölenlerin yaklaşık 17 bini çocuk, 11 bini ise kadınlardan oluşuyor. Ayrıca, yaklaşık 3.500 çocuk yetersiz beslenme nedeniyle ölüm tehlikesi altında. Bu korkunç tablo karşısında dünya devletlerinin sessiz kalması ve işgalcileri desteklemeleri kınandı.
AKTİF BOYKOT ÇAĞRISI
Hekimler ve sağlık çalışanları, Gazze'ye olan desteklerini sürdüreceklerini, üniversite kampüslerinden meydanlara kadar her alanda bu direnişi dillendireceklerini belirtti. Ayrıca, devlet kurumları, işletme sahipleri ve halka, İsrail’i boykot etme çağrısı yapıldı. Özellikle ilaç tercihlerinde yerli üretimlerin kullanılmasının önemine vurgu yapıldı.
ZULME KARŞI DURUŞ DEVAM EDECEK
Açıklamanın sonunda, zulme karşı durmanın en şerefli miras olduğu belirtilerek, "Biz vicdanımızla, şuurumuzla, duamızla, eylemimizle Gazze'deki kardeşlerimizin yanındayız ve yanında olmaya devam edeceğiz" denildi. "Kanıksamayacağız, normalleştirmeyeceğiz. Sabırla ve azimle, zulme karşı duranlar olacağız" sözleriyle eylemin mesajı noktalandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Antalya’da hekimlerden Gazze direnişine destek
Antalya'da 40 haftadır devam eden sessiz yürüyüşle Gazze'ye destek veren hekimler, 41. haftada da İsrail'in işgal ve soykırımına karşı direnişe olan desteklerini yinelediler. Yapılan basın açıklamasında, Gazze halkına selam gönderildi ve İsrail’in işgaline karşı sessiz kalınmayacağı vurgulandı | YouTube videoyu kaldırdığı için videosuz olarak güncellenmiştir...
Antalya'da, İsrail'in terör, soykırım ve işgaline karşı Gazze direnişine 40 haftadır sessiz yürüyüşle destek veren hekimler, bu hafta da eylemlerine devam etti. 41. haftasında da Muratpaşa Camii'nden başlayıp kapalı yol havuz başına kadar süren yürüyüş, basın açıklamasıyla sona erdi. Hekimler, yaptıkları açıklamada Gazze'nin yanında olduklarını bir kez daha dile getirdi.
BASIN AÇIKLAMASIYLA GAZZE'YE DESTEK MESAJI
Eylem sonrası yapılan basın açıklamasında, Gazze’deki soykırımın üç nesil boyunca devam ettiği ve İsrail ordusunun 7 Ekim'den bu yana işgal ve katliamlarına hız kesmeden devam ettiği belirtildi. Açıklamada, "Gayrimeşru işgalcilerin meşru müdafaa hakkı yoktur. Bu köhne dünya sistemi yanına kâr kalmayacaktır," ifadelerine yer verildi.
ÇOCUKLAR VE KADINLAR KATLİAMIN HEDEFİ
Basın açıklamasında verilen bilgilere göre, son 10 ayda Gazze’de her gün ortalama 130 kişi hayatını kaybederken, toplam şehit sayısı 40 bini aştı. Ölenlerin yaklaşık 17 bini çocuk, 11 bini ise kadınlardan oluşuyor. Ayrıca, yaklaşık 3.500 çocuk yetersiz beslenme nedeniyle ölüm tehlikesi altında. Bu korkunç tablo karşısında dünya devletlerinin sessiz kalması ve işgalcileri desteklemeleri kınandı.
AKTİF BOYKOT ÇAĞRISI
Hekimler ve sağlık çalışanları, Gazze'ye olan desteklerini sürdüreceklerini, üniversite kampüslerinden meydanlara kadar her alanda bu direnişi dillendireceklerini belirtti. Ayrıca, devlet kurumları, işletme sahipleri ve halka, İsrail’i boykot etme çağrısı yapıldı. Özellikle ilaç tercihlerinde yerli üretimlerin kullanılmasının önemine vurgu yapıldı.
ZULME KARŞI DURUŞ DEVAM EDECEK
Açıklamanın sonunda, zulme karşı durmanın en şerefli miras olduğu belirtilerek, "Biz vicdanımızla, şuurumuzla, duamızla, eylemimizle Gazze'deki kardeşlerimizin yanındayız ve yanında olmaya devam edeceğiz" denildi. "Kanıksamayacağız, normalleştirmeyeceğiz. Sabırla ve azimle, zulme karşı duranlar olacağız" sözleriyle eylemin mesajı noktalandı.
Kaynak: HABER MERKEZİ
En Çok Okunan Haberler