Hava Durumu

Başkan Böcek sosyal denge tazminatı sözleşmesini imzaladı

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Büyükşehir Belediyesi ve ASAT Genel Müdürlüğü’nde 2 bin 709 kamu personelini kapsayan sosyal denge tazminatı sözleşmesini imzaladı. Başkan Böcek, sözleşmenin yetkili sendika ve çalışanlara hayırlı olmasını diledi.

Haber Giriş Tarihi: 22.01.2025 11:39
Haber Güncellenme Tarihi: 22.01.2025 11:40
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Başkan Böcek sosyal denge tazminatı sözleşmesini imzaladı

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Tüm Yerel-Sen Antalya Şube Başkanı Hasan Balık ve yönetimiyle bir araya gelerek, Büyükşehir Belediyesi ve ASAT Genel Müdürlüğü’nde çalışan kamu personeline yönelik toplu iş sözleşmesini imzaladı. Başkan Muhittin Böcek, bu toplu iş sözleşmesinin toplam 2 bin 709 kamu personelini kapsadığını belirterek, "Yasal sınırdan olacak şekilde sosyal denge tazminatı sözleşmesini imzaladık. İki yılı kapsayan sözleşmemiz yetkili sendikamız ve çalışma arkadaşlarımıza hayırlı olsun” dedi.

Kaynak: ANTALYA BB

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.