Başkan Kara, Aşağıhisar Mahallesi’nde vatandaşlarla iftar yaptı
Başkan Kara, Aşağıhisar Mahallesi’nde vatandaşlarla iftar yaptı
Manavgat Belediyesi, Ramazan ayının bereketini ve paylaşma ruhunu kentin dört bir yanında kurduğu iftar sofralarıyla yaşatmaya devam ediyor. Aşağıhisar Mahallesi Perşembe Pazarı yerinde kurulan iftar sofrasına, vatandaşların yoğun katılımı vardı.
Haber Giriş Tarihi: 22.03.2025 12:19
Haber Güncellenme Tarihi: 22.03.2025 12:20
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Manavgat Belediye Başkanı Op. Dr. Niyazi Nefi Kara, düzenlenen iftar programına katılarak vatandaşlarla bir araya geldi ve orucunu onlarla birlikte açtı. Başkan Kara’ya eşi Dr. Hacer Ceyhan Kara da eşlik etti. Binlerce vatandaşın katıldığı iftar programında, birlik ve beraberlik mesajları verildi.
“Birlikteliğimiz daim olsun”
Başkan Kara, iftar sonrası yaptığı konuşmada şu ifadeleri kullandı: “Ramazan ayı, paylaşmanın, dayanışmanın ve kardeşliğin en güzel örneklerini sergilediğimiz bir zaman dilimi. Manavgat Belediyesi olarak bu yıl da halkımızla aynı sofrada buluşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Kentimizin her noktasında kurduğumuz iftar sofralarıyla vatandaşlarımızla bir araya gelerek Ramazan’ın manevi atmosferini hep birlikte paylaşıyoruz. Ramazan ayı boyunca farklı ve kalabalık sofralarda muhabbet ederek gönül köprüleri kuruyoruz. Dayanışmamız ve birlikteliğimiz daim olsun.”
İftar programına katılan vatandaşlar, belediyenin düzenlediği bu etkinlikten duydukları memnuniyeti dile getirerek, Manavgat Belediyesi’ne ve Başkan Kara’ya teşekkür etti. Programda yapılan duaların ardından ezanın okunmasıyla birlikte oruçlar açıldı ve vatandaşlar hep birlikte iftarın huzurunu yaşadı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Kara, Aşağıhisar Mahallesi’nde vatandaşlarla iftar yaptı
Manavgat Belediyesi, Ramazan ayının bereketini ve paylaşma ruhunu kentin dört bir yanında kurduğu iftar sofralarıyla yaşatmaya devam ediyor. Aşağıhisar Mahallesi Perşembe Pazarı yerinde kurulan iftar sofrasına, vatandaşların yoğun katılımı vardı.
Manavgat Belediye Başkanı Op. Dr. Niyazi Nefi Kara, düzenlenen iftar programına katılarak vatandaşlarla bir araya geldi ve orucunu onlarla birlikte açtı. Başkan Kara’ya eşi Dr. Hacer Ceyhan Kara da eşlik etti. Binlerce vatandaşın katıldığı iftar programında, birlik ve beraberlik mesajları verildi.
“Birlikteliğimiz daim olsun”
Başkan Kara, iftar sonrası yaptığı konuşmada şu ifadeleri kullandı: “Ramazan ayı, paylaşmanın, dayanışmanın ve kardeşliğin en güzel örneklerini sergilediğimiz bir zaman dilimi. Manavgat Belediyesi olarak bu yıl da halkımızla aynı sofrada buluşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Kentimizin her noktasında kurduğumuz iftar sofralarıyla vatandaşlarımızla bir araya gelerek Ramazan’ın manevi atmosferini hep birlikte paylaşıyoruz. Ramazan ayı boyunca farklı ve kalabalık sofralarda muhabbet ederek gönül köprüleri kuruyoruz. Dayanışmamız ve birlikteliğimiz daim olsun.”
İftar programına katılan vatandaşlar, belediyenin düzenlediği bu etkinlikten duydukları memnuniyeti dile getirerek, Manavgat Belediyesi’ne ve Başkan Kara’ya teşekkür etti. Programda yapılan duaların ardından ezanın okunmasıyla birlikte oruçlar açıldı ve vatandaşlar hep birlikte iftarın huzurunu yaşadı.
Kaynak: MANAVGAT BELEDİYESİ
En Çok Okunan Haberler