Antalya Büyükşehir Belediyesi, Regaip Kandili’nde 19 ilçede cami önlerinde kurduğu mobil stantlarda sıcak lokma dökülerek vatandaşlara ikram etti.
Haber Giriş Tarihi: 03.01.2025 08:30
Haber Güncellenme Tarihi: 03.01.2025 08:31
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Antalya Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı, üç ayların başlangıcı ve Regaip Kandili’nin manevi coşkusunu vatandaşlarla paylaşmak amacıyla anlamlı bir etkinlik düzenledi. Büyükşehir Belediyesi tarafından 19 ilçede camilerde kurulan mobil stantlarda, sıcak lokma dökülerek vatandaşlara ikram edildi.
Muratpaşa cami’nde 3 bin 500 kişilik lokma
Antalya merkezde Muratpaşa Camii önünde üç ayların başlangıcını kutlamak ve bu özel günün manevi değerini paylaşmak amacıyla 3 bin 500 kişilik lokma ikramı gerçekleştirildi. Vatandaşlar, lokma ikramına yoğun ilgi gösterirken, Regaip Kandili’nin birlik ve beraberlik duygusunu hep birlikte yaşadı. Vatandaşlar, dini günlerin toplumsal dayanışmayı ve paylaşmayı artırdığına vurgu yaparak, bu günlerde lokma geleneğini yaşattığı için Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Büyükşehir Belediyesi’nden kandilde lokma ikramı
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Regaip Kandili’nde 19 ilçede cami önlerinde kurduğu mobil stantlarda sıcak lokma dökülerek vatandaşlara ikram etti.
Antalya Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı, üç ayların başlangıcı ve Regaip Kandili’nin manevi coşkusunu vatandaşlarla paylaşmak amacıyla anlamlı bir etkinlik düzenledi. Büyükşehir Belediyesi tarafından 19 ilçede camilerde kurulan mobil stantlarda, sıcak lokma dökülerek vatandaşlara ikram edildi.
Muratpaşa cami’nde 3 bin 500 kişilik lokma
Antalya merkezde Muratpaşa Camii önünde üç ayların başlangıcını kutlamak ve bu özel günün manevi değerini paylaşmak amacıyla 3 bin 500 kişilik lokma ikramı gerçekleştirildi. Vatandaşlar, lokma ikramına yoğun ilgi gösterirken, Regaip Kandili’nin birlik ve beraberlik duygusunu hep birlikte yaşadı. Vatandaşlar, dini günlerin toplumsal dayanışmayı ve paylaşmayı artırdığına vurgu yaparak, bu günlerde lokma geleneğini yaşattığı için Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti.
Kaynak: ANTALYA BB
En Çok Okunan Haberler