Din görevlileri yılın ilk toplantısında bir araya geldi
Din görevlileri yılın ilk toplantısında bir araya geldi
İlçe Müftüsü Abdullah Eroğlu başkanlığında gerçekleştirilen “Ocak Ayı İstişare Toplantısı’nda, din görevlilerine yönelik yapılan hizmetler değerlendirildi. Yeni atanan görevliler tanıtılırken, yıl boyunca yapılacak faaliyetler hakkında detaylı bilgilendirme yapıldı.
Haber Giriş Tarihi: 21.01.2025 08:10
Haber Güncellenme Tarihi: 21.01.2025 08:11
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Din görevlileri arasında iş birliği sağlamak ve gerçekleştirilen hizmetleri değerlendirmek amacıyla Manavgat Atatürk Kültür Merkezi Konferans Salonu’nda düzenlenen “Ocak Ayı İstişare Toplantısı” İlçe Müftüsü Abdullah Eroğlu’nun başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantı, Hacıisalı Mahallesi Camii İmam Hatibi Salih Aytem’in Kur’an-ı Kerim tilavetiyle başladı. Toplantıya, Din Hizmetleri Şube Müdürü Yaşar Güç ve İdari Mali İşler Şube Müdürü Mustafa Uzun da katıldı. Güç ve Uzun, toplantının ilk bölümünde idari konularda din görevlilerine bilgilendirmelerde bulunarak, yapılacak çalışmalar hakkında detaylar aktardı. Toplantının asıl bölümünde söz alan İlçe Müftüsü Abdullah Eroğlu, din görevlilerine yıl boyunca yürütülecek faaliyetler ve din hizmetlerinin daha etkin bir şekilde sürdürülmesi adına yapılacak çalışmalar hakkında kapsamlı bilgiler verdi. Müftü Eroğlu, görevlerin daha verimli yerine getirilmesi ve toplumsal din hizmetlerinin güçlendirilmesi için iş birliğinin önemine dikkat çekti. Ayrıca, ilçeye yeni atanan din görevlileri de tanıtıldı. İlçe Müftüsü Eroğlu, yeni görevlilere başarı dileklerinde bulunarak, kendilerine hayırlı olsun temennilerini iletti. Toplantının sonunda din görevlilerine söz verildi ve onlar da din hizmetleri ile ilgili görüş ve önerilerini paylaşarak, mevcut çalışmalar hakkında geri bildirimde bulundular. Toplantı, din görevlilerinin katkı sağladığı fikir alışverişlerinin ardından sona erdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Din görevlileri yılın ilk toplantısında bir araya geldi
İlçe Müftüsü Abdullah Eroğlu başkanlığında gerçekleştirilen “Ocak Ayı İstişare Toplantısı’nda, din görevlilerine yönelik yapılan hizmetler değerlendirildi. Yeni atanan görevliler tanıtılırken, yıl boyunca yapılacak faaliyetler hakkında detaylı bilgilendirme yapıldı.
Din görevlileri arasında iş birliği sağlamak ve gerçekleştirilen hizmetleri değerlendirmek amacıyla Manavgat Atatürk Kültür Merkezi Konferans Salonu’nda düzenlenen “Ocak Ayı İstişare Toplantısı” İlçe Müftüsü Abdullah Eroğlu’nun başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantı, Hacıisalı Mahallesi Camii İmam Hatibi Salih Aytem’in Kur’an-ı Kerim tilavetiyle başladı.
Toplantıya, Din Hizmetleri Şube Müdürü Yaşar Güç ve İdari Mali İşler Şube Müdürü Mustafa Uzun da katıldı. Güç ve Uzun, toplantının ilk bölümünde idari konularda din görevlilerine bilgilendirmelerde bulunarak, yapılacak çalışmalar hakkında detaylar aktardı.
Toplantının asıl bölümünde söz alan İlçe Müftüsü Abdullah Eroğlu, din görevlilerine yıl boyunca yürütülecek faaliyetler ve din hizmetlerinin daha etkin bir şekilde sürdürülmesi adına yapılacak çalışmalar hakkında kapsamlı bilgiler verdi. Müftü Eroğlu, görevlerin daha verimli yerine getirilmesi ve toplumsal din hizmetlerinin güçlendirilmesi için iş birliğinin önemine dikkat çekti.
Ayrıca, ilçeye yeni atanan din görevlileri de tanıtıldı. İlçe Müftüsü Eroğlu, yeni görevlilere başarı dileklerinde bulunarak, kendilerine hayırlı olsun temennilerini iletti. Toplantının sonunda din görevlilerine söz verildi ve onlar da din hizmetleri ile ilgili görüş ve önerilerini paylaşarak, mevcut çalışmalar hakkında geri bildirimde bulundular. Toplantı, din görevlilerinin katkı sağladığı fikir alışverişlerinin ardından sona erdi.
Kaynak: MANAVGAT MÜFTÜLÜĞÜ
En Çok Okunan Haberler