Manavgat Belediyesi, Ramazan ayının bereketini ve paylaşma ruhunu kentin dört bir yanında kurduğu iftar sofralarıyla yaşatmaya devam ediyor.
Haber Giriş Tarihi: 26.03.2025 07:53
Haber Güncellenme Tarihi: 26.03.2025 07:54
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Bahçelievler Mahallesi Cumartesi Pazarı yerinde kurulan iftar sofrasında, binlerce Manavgatlı orucunu açtı. Manavgat Belediye Başkanı Op. Dr. Niyazi Nefi Kara da iftar programına katılarak halkla buluştu.
Bahçelievler Mahallesi iftar sofrasını ziyaretinin ardından Başkan Kara, Gültepe Mahallesi Muhtarı Müjdat Şahin’in daveti üzerine Gültepe Mahallesi’ne geçti ve burada mahalle sakinleriyle birlikte orucunu açtı. Başkan Kara, halkın içinde olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Ramazan ayının birlik ve beraberliği güçlendiren yönünü vurguladı.
Başkan Kara, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: “İki mahallemizde de vatandaşlarımızla bir araya gelerek iftar soframızı paylaştık. Birlikte olmanın huzurunu yaşadık, ekmeğimizi ve muhabbetimizi bölüştük. Katılan tüm komşularımıza gönülden teşekkür ediyor; Ramazan ayının şehrimize ve ülkemize bereket, sağlık ve huzur getirmesini diliyorum.”
Halkın yoğun ilgi gösterdiği iftarlar, dayanışmanın ve paylaşmanın en güzel örneklerinden biri olarak Manavgat’ta Ramazan ayına anlam katıyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Manavgat Belediyesi’nin iftar buluşmaları sürüyor
Manavgat Belediyesi, Ramazan ayının bereketini ve paylaşma ruhunu kentin dört bir yanında kurduğu iftar sofralarıyla yaşatmaya devam ediyor.
Bahçelievler Mahallesi Cumartesi Pazarı yerinde kurulan iftar sofrasında, binlerce Manavgatlı orucunu açtı. Manavgat Belediye Başkanı Op. Dr. Niyazi Nefi Kara da iftar programına katılarak halkla buluştu.
Bahçelievler Mahallesi iftar sofrasını ziyaretinin ardından Başkan Kara, Gültepe Mahallesi Muhtarı Müjdat Şahin’in daveti üzerine Gültepe Mahallesi’ne geçti ve burada mahalle sakinleriyle birlikte orucunu açtı. Başkan Kara, halkın içinde olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Ramazan ayının birlik ve beraberliği güçlendiren yönünü vurguladı.
Başkan Kara, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: “İki mahallemizde de vatandaşlarımızla bir araya gelerek iftar soframızı paylaştık. Birlikte olmanın huzurunu yaşadık, ekmeğimizi ve muhabbetimizi bölüştük. Katılan tüm komşularımıza gönülden teşekkür ediyor; Ramazan ayının şehrimize ve ülkemize bereket, sağlık ve huzur getirmesini diliyorum.”
Halkın yoğun ilgi gösterdiği iftarlar, dayanışmanın ve paylaşmanın en güzel örneklerinden biri olarak Manavgat’ta Ramazan ayına anlam katıyor.
Kaynak: MANAVGAT BELEDİYESİ
En Çok Okunan Haberler