Manavgat Devlet Hastanesi güvenlik kameraları yenilendi
Manavgat Devlet Hastanesi güvenlik kameraları yenilendi
Manavgat Devlet Hastanesi İdari ve Mali Hizmetler Müdürü Esra Özdemir ve Müdür Yardımcısı Batuhan Şen, hastane güvenliğini artırmak amacıyla kurulan yeni güvenlik kamera sistemini ve izleme odasını inceledi.
Haber Giriş Tarihi: 08.04.2025 13:26
Haber Güncellenme Tarihi: 08.04.2025 13:28
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Manavgat Devlet Hastanesi, hasta ve personel güvenliğini en üst düzeye çıkarmak, şeffaflığı temin etmek ve hukuki süreçlerde delil oluşturmak amacıyla mevcut güvenlik kameralarını yenileyerek yeni bir izleme odasını hizmete aldı.
İdari ve Mali Hizmetler Müdürü Esra Özdemir ve İdari ve Mali Hizmetler Müdür Yardımcısı Batuhan Şen, yeni kurulan güvenlik kamera izleme odasında incelemelerde bulundu. Güvenlik sorumlusundan yeni kameraların özellikleri ve izleme odasının işleyişi hakkında detaylı bilgi alan Özdemir ve Şen, sistemin hastane güvenliğine sağlayacağı katkıları değerlendirdi.
Yeni güvenlik kamera sisteminin, hastane genelindeki güvenliği önemli ölçüde artırması ve olası olaylarda hızlı ve etkin müdahale imkanı sunması bekleniyor. İzleme odası sayesinde, kamera kayıtları anlık olarak takip edilebilecek ve gerektiğinde ilgili birimlerle paylaşılabilecek. Bu sayede hem hasta ve personel güvenliği sağlanacak hem de hukuki süreçlerde güçlü deliller oluşturulabilecek.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Manavgat Devlet Hastanesi güvenlik kameraları yenilendi
Manavgat Devlet Hastanesi İdari ve Mali Hizmetler Müdürü Esra Özdemir ve Müdür Yardımcısı Batuhan Şen, hastane güvenliğini artırmak amacıyla kurulan yeni güvenlik kamera sistemini ve izleme odasını inceledi.
Manavgat Devlet Hastanesi, hasta ve personel güvenliğini en üst düzeye çıkarmak, şeffaflığı temin etmek ve hukuki süreçlerde delil oluşturmak amacıyla mevcut güvenlik kameralarını yenileyerek yeni bir izleme odasını hizmete aldı.
İdari ve Mali Hizmetler Müdürü Esra Özdemir ve İdari ve Mali Hizmetler Müdür Yardımcısı Batuhan Şen, yeni kurulan güvenlik kamera izleme odasında incelemelerde bulundu. Güvenlik sorumlusundan yeni kameraların özellikleri ve izleme odasının işleyişi hakkında detaylı bilgi alan Özdemir ve Şen, sistemin hastane güvenliğine sağlayacağı katkıları değerlendirdi.
Yeni güvenlik kamera sisteminin, hastane genelindeki güvenliği önemli ölçüde artırması ve olası olaylarda hızlı ve etkin müdahale imkanı sunması bekleniyor. İzleme odası sayesinde, kamera kayıtları anlık olarak takip edilebilecek ve gerektiğinde ilgili birimlerle paylaşılabilecek. Bu sayede hem hasta ve personel güvenliği sağlanacak hem de hukuki süreçlerde güçlü deliller oluşturulabilecek.
Kaynak: HABER MERKEZİ
En Çok Okunan Haberler