Hava Durumu

Manavgat Devlet Hastanesi'nde 'Devlet Ana' ilgisi

Manavgat Devlet Hastanesi'nde tedavi gören bir hasta, yeni müdür Esra Hanım'ın ve ekibinin sıcak ilgisini sosyal medyada övgüyle paylaştı. Müdür Hanım'ın her sabah hastaları ziyaret ederek hal hatır sorması ve devletin şefkatini hissettirmesi takdir topladı.

Haber Giriş Tarihi: 21.04.2025 18:25
Haber Güncellenme Tarihi: 21.04.2025 18:27
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Manavgat Devlet Hastanesi'nde 'Devlet Ana' ilgisi

Manavgat Devlet Hastanesi'nde geçtiğimiz günlerde göreve başlayan yeni müdür Esra Hanım, hastaların büyük beğenisini topluyor. Hastanede tedavi gören bir vatandaşın sosyal medya üzerinden yaptığı değerlendirme, müdür Hanım'ın hasta odaklı yaklaşımını gözler önüne serdi.

Geçtiğimiz hafta kadın doğum servisinde tedavi gören bir hasta, paylaşımında sabah saatlerinde müdür Esra Hanım'ın genç bir yardımcısıyla birlikte servisi ziyaret ettiğini belirtti. Hastane personellerinden edindiği bilgiye göre, müdür Hanım her sabah düzenli olarak tüm servisleri gezerek hastaların durumuyla yakından ilgileniyor.

Hasta, müdür Hanım'ın yanına gelerek "geçmiş olsun" dileklerini ilettiğini ve herhangi bir ihtiyaçlarının olup olmadığını sorduğunu ifade etti. Ayrıca, Manavgat Devlet Hastanesi Başhekimi Mehmet Bey'in de selamlarını ve geçmiş olsun dileklerini ilettiğini aktardı. Müdür Esra Hanım'ın "Bir eksiğiniz, ihtiyacınız olursa biz buradayız" şeklindeki sözleri, hastanın devletin desteğini derinden hissetmesine neden oldu.

Paylaşımında duygularını dile getiren hasta, "Devletin yanımızda olduğunu o kadar güzel hissettim ki. Kuruluş Osman dizisini çok severim orada bir Malhun Sultan var devlet ana derler. Esra hanım da bence tam bir devlet ana. Maşallah sübanallah" ifadelerini kullandı. Ayrıca, Başhekim Mehmet Deniz gibi deneyimli bir ismin yanına ancak böyle bir müdürün yakışacağını belirterek, Esra Hanım'a yönelik övgü dolu sözlerini "Maşallah sübanalah yüce Rabbim ayağınıza taş değdirmesin" şeklinde tamamladı.

Bu içten değerlendirme, Manavgat Devlet Hastanesi'nin yeni yönetimi ve hasta ilişkileri konusundaki olumlu değişimi gözler önüne seriyor. Müdür Esra Hanım'ın ve ekibinin bu sıcak ve ilgili yaklaşımı, hastalar nezdinde büyük takdir topluyor.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.