Manavgat sivil toplum kuruluşları İsrail zulmünü, İsrail vahşetini telin etmek, mazlum Filistin halkının yanında duruş sergilemek adına bugün akşam yatsı namazı sonrası araç konvoyu düzenliyor. Külliye Camii önünde Yatsı namazı sonrası kılınacak gıyabi cenaze namazının ardından başlayacak olan konvoy Çakalderesi'nde son bulacak.
Haber Giriş Tarihi: 18.10.2023 05:13
Haber Güncellenme Tarihi: 18.10.2023 08:01
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
'Aksa Tufanı' sonrası 7 Ekim'den bu yana süren ve İsrail'in sivil asker; çocuk, kadın demeden ölüm yağdırdığı saldırılara dünya çapında tepkiler çığ gibi büyüyor.
İsrail'in dün akşam saatlerinde Gazze'deki El-Ehli Baptist Hastanesini bombalaması ise tüm dünya gibi Türkiye'de ve Manavgat'ta da büyük tepki ile karşılandı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "İçerisinde kadınların, çocukların, masum sivillerin olduğu bir hastaneyi vurmak, İsrail’in en temel insani değerlerden yoksun saldırılarının son örneğidir. Gazze’de yaşanan ve tarihte benzeri olmayan bu vahşeti durdurmak için tüm insanlığı harekete geçmeye davet ediyorum" ifadelerini kullandı.
El-Ehli Baptist Hastanesini bombalaması sonucu ölenlerin sayısı 500'ü geçerken tüm dünya ile birlikte Türkiye, Antalya ve Manavgat meydanlara indi. Gece geç saatlerde Manavgat Sivil Toplum örgütlerinin çağrısı ile Manavgat Cumhuriyet Meydanı'nda toplanan Manavgatlılar zalim İsrail'in Gazze'de vurduğu hastane için tepkilerini haykırdılar.
Bu akşam saat 19.38'de Külliye Camii'nden Çakalderesi'ne araçlarla ve bayraklarla düzenlenecek konvoyla da İsrail'in sınır tanımayan vahşeti lanetlenecek.
Manavgat halkını ' Filistin için yola çık' sloganıyla akşamki protesto konvoyuna davet eden sivil toplum kuruluşları adına yapılan açıklamada; "Yatsı namazı sonrası gıyabi cenaze namazı kılıp bayraklarımızla ve araçlarımızla yapacağımız konvoyla bu büyük zulmü ve katliamı lanetleyeceğiz. Külliye Camiinden başlayacak olan konvoyumuz Sanayi Kavşağı, Lise Caddesi, Demokrasi Bulvarı, Çetin Emeç Caddesi, Antbirlik, Hasan Fehmi Boztepe Caddelerinden ilerleyerek Çakalderesinde son bulacak. Bütün Manavgat'ı İsrail zulmüne, İsrail vahşetine karşı birlikte olmaya davet ediyoruz" denildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Manavgat, İsrail zulmünü lanetliyor
Manavgat sivil toplum kuruluşları İsrail zulmünü, İsrail vahşetini telin etmek, mazlum Filistin halkının yanında duruş sergilemek adına bugün akşam yatsı namazı sonrası araç konvoyu düzenliyor. Külliye Camii önünde Yatsı namazı sonrası kılınacak gıyabi cenaze namazının ardından başlayacak olan konvoy Çakalderesi'nde son bulacak.
'Aksa Tufanı' sonrası 7 Ekim'den bu yana süren ve İsrail'in sivil asker; çocuk, kadın demeden ölüm yağdırdığı saldırılara dünya çapında tepkiler çığ gibi büyüyor.
İsrail'in dün akşam saatlerinde Gazze'deki El-Ehli Baptist Hastanesini bombalaması ise tüm dünya gibi Türkiye'de ve Manavgat'ta da büyük tepki ile karşılandı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "İçerisinde kadınların, çocukların, masum sivillerin olduğu bir hastaneyi vurmak, İsrail’in en temel insani değerlerden yoksun saldırılarının son örneğidir. Gazze’de yaşanan ve tarihte benzeri olmayan bu vahşeti durdurmak için tüm insanlığı harekete geçmeye davet ediyorum" ifadelerini kullandı.
El-Ehli Baptist Hastanesini bombalaması sonucu ölenlerin sayısı 500'ü geçerken tüm dünya ile birlikte Türkiye, Antalya ve Manavgat meydanlara indi. Gece geç saatlerde Manavgat Sivil Toplum örgütlerinin çağrısı ile Manavgat Cumhuriyet Meydanı'nda toplanan Manavgatlılar zalim İsrail'in Gazze'de vurduğu hastane için tepkilerini haykırdılar.
Bu akşam saat 19.38'de Külliye Camii'nden Çakalderesi'ne araçlarla ve bayraklarla düzenlenecek konvoyla da İsrail'in sınır tanımayan vahşeti lanetlenecek.
Manavgat halkını ' Filistin için yola çık' sloganıyla akşamki protesto konvoyuna davet eden sivil toplum kuruluşları adına yapılan açıklamada; "Yatsı namazı sonrası gıyabi cenaze namazı kılıp bayraklarımızla ve araçlarımızla yapacağımız konvoyla bu büyük zulmü ve katliamı lanetleyeceğiz. Külliye Camiinden başlayacak olan konvoyumuz Sanayi Kavşağı, Lise Caddesi, Demokrasi Bulvarı, Çetin Emeç Caddesi, Antbirlik, Hasan Fehmi Boztepe Caddelerinden ilerleyerek Çakalderesinde son bulacak. Bütün Manavgat'ı İsrail zulmüne, İsrail vahşetine karşı birlikte olmaya davet ediyoruz" denildi.
Kaynak: ERKAM ŞAHİN
En Çok Okunan Haberler