TEMA Vakfı'nın öncülüğünde gerçekleşen "Sıfır Atık Eğitim Projesi" kapsamında öğrenciler, EMİR HOTELS'in geleneksel uçurtma şenliğinde genel olarak evlerinde yaptıkları uçurtmaları uçurarak çevre bilincine dikkat çekti.
Haber Giriş Tarihi: 24.04.2025 19:39
Haber Güncellenme Tarihi: 24.04.2025 19:46
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Antalya'nın Manavgat ilçesinde, TEMA Vakfı'nın Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, Millî Eğitim Bakanlığı ve Tetra Pak Türkiye iş birliğiyle yürüttüğü "Sıfır Atık Eğitim Projesi" meyvelerini vermeye devam ediyor. Proje kapsamında eğitim alan 20 okuldan 2000 öğrenci, gündelik yaşamlarında atık azaltımı, bilinçli tüketim ve atıkların farklı şekillerde değerlendirilmesi konularında edindikleri farkındalığı EMİR HOTELS'in düzenlediği geleneksel 2. uçurtma şenliğinde somutlaştırdı.
Çocukların genellikle evlerinde hazırladıkları uçurtmalarla katıldığı şenlik, adeta bir "Sıfır Atık" görsel şölenine dönüştü. Öğrenciler, proje kapsamında öğrendikleri bilgilerle rengarenk ve özgün uçurtmalar tasarladı. Gökyüzünde süzülen bu uçurtmalar, hem çocukların yaratıcılığını yansıttı hem de çevre sorunlarına dikkat çekmek için güçlü bir mesaj oluşturdu. Olumsuz hava şartlarında gerçekleşmesine rağmen keyifli bir etkinliği tecrübe eden öğrenciler mutluluk dolu bir gün geçirdiler.
Tüm saha hazırlığı, yiyecek-içecek ve uçurtma katkılarıyla şenliğe destek veren Demirci ailesi (Ahmet-Demet-Emir-Gizem Demirci) ile Kalite Sorumlusu Emel Yaman, tüm otel yönetimi ve çalışanları, Manavgat TEMA Vakfı tarafından bu anlamlı etkinliğe verdikleri destekten dolayı teşekkürle karşılandı. Bu iş birliği, çevre bilincinin genç nesillere aktarılması ve "Sıfır Atık" felsefesinin yaygınlaşması adına önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Manavgat'ta "Sıfır Atık" farkındalığı gökyüzüne taşındı
TEMA Vakfı'nın öncülüğünde gerçekleşen "Sıfır Atık Eğitim Projesi" kapsamında öğrenciler, EMİR HOTELS'in geleneksel uçurtma şenliğinde genel olarak evlerinde yaptıkları uçurtmaları uçurarak çevre bilincine dikkat çekti.
Antalya'nın Manavgat ilçesinde, TEMA Vakfı'nın Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, Millî Eğitim Bakanlığı ve Tetra Pak Türkiye iş birliğiyle yürüttüğü "Sıfır Atık Eğitim Projesi" meyvelerini vermeye devam ediyor. Proje kapsamında eğitim alan 20 okuldan 2000 öğrenci, gündelik yaşamlarında atık azaltımı, bilinçli tüketim ve atıkların farklı şekillerde değerlendirilmesi konularında edindikleri farkındalığı EMİR HOTELS'in düzenlediği geleneksel 2. uçurtma şenliğinde somutlaştırdı.
Çocukların genellikle evlerinde hazırladıkları uçurtmalarla katıldığı şenlik, adeta bir "Sıfır Atık" görsel şölenine dönüştü. Öğrenciler, proje kapsamında öğrendikleri bilgilerle rengarenk ve özgün uçurtmalar tasarladı. Gökyüzünde süzülen bu uçurtmalar, hem çocukların yaratıcılığını yansıttı hem de çevre sorunlarına dikkat çekmek için güçlü bir mesaj oluşturdu. Olumsuz hava şartlarında gerçekleşmesine rağmen keyifli bir etkinliği tecrübe eden öğrenciler mutluluk dolu bir gün geçirdiler.
Tüm saha hazırlığı, yiyecek-içecek ve uçurtma katkılarıyla şenliğe destek veren Demirci ailesi (Ahmet-Demet-Emir-Gizem Demirci) ile Kalite Sorumlusu Emel Yaman, tüm otel yönetimi ve çalışanları, Manavgat TEMA Vakfı tarafından bu anlamlı etkinliğe verdikleri destekten dolayı teşekkürle karşılandı. Bu iş birliği, çevre bilincinin genç nesillere aktarılması ve "Sıfır Atık" felsefesinin yaygınlaşması adına önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.
En Çok Okunan Haberler