Antalya'nın gururu Namık Karamancı Fen Lisesi, bir kez daha adını uluslararası arenada zirveye yazdırdı. Namık Karamancı Fen Lisesi öğrencileri Asya GÜVEN ve Azra DEMİRCİOĞLU, İngiltere’de düzenlenen ve dünya genelinde bilim tutkusuyla öne çıkan gençlerin yarıştığı International Greenwich Olympiad (IGO)'da DÜNYA 2.’si olarak büyük bir gurur yaşattı.
Haber Giriş Tarihi: 01.07.2025 16:03
Haber Güncellenme Tarihi: 01.07.2025 17:09
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Mühendislik, fen bilimi, çevre, bilgisayar bilimleri ve sanat gibi alanlarda 50'den fazla ülkenin katılımıyla gerçekleşen bu prestijli yarışmada öğrencilerimizin elde ettiği derece, bilimsel yeterliliğin ve yaratıcılığın uluslararası alanda da kabul gördüğünün açık bir göstergesi oldu.
Öğrencilerimizin bu başarılı projelerine, danışman öğretmen Savaş Zafer GÜLER rehberlik etti. Güler’in bilimsel yönlendirmeleri ve öğrencilerin azimli çalışmaları, bu önemli ödülü beraberinde getirdi.
Namık Karamancı Fen Lisesi, bu başarısıyla sadece bugünü değil, yıllardır süregelen akademik istikrarını ve bilimsel vizyonunu bir kez daha gözler önüne serdi. Okul, geçmişte TÜBİTAK Türkiye dereceleri, uluslararası Erasmus projeleri, sanatsal gösteriler, sportif turnuva birincilikleri ve kültürel etkinliklerdeki başarısıyla da hem Antalya’da hem de Türkiye genelinde adından sıkça söz ettirdi.
Okul Müdürü Hasan KÖKÇÜ, “Öğrencilerimizle gurur duyuyoruz. Bu başarılar, sadece bireysel değil; ekip ruhunun, bilimsel düşünceye verilen değerin ve doğru rehberliğin sonucudur,” diyerek memnuniyetini dile getirdi.
Bilimde, sanatta, sporda ve kültürel alanda sürekli gelişen Namık Karamancı Fen Lisesi, geleceğin liderlerini yetiştirmeye devam ediyor. Dünya sahnesindeki bu güçlü adım, sadece bir ödül değil, çok daha büyük hedeflerin habercisi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Namık Karamancı Fen Lisesi’nden dünya ikinciliği
Antalya'nın gururu Namık Karamancı Fen Lisesi, bir kez daha adını uluslararası arenada zirveye yazdırdı. Namık Karamancı Fen Lisesi öğrencileri Asya GÜVEN ve Azra DEMİRCİOĞLU, İngiltere’de düzenlenen ve dünya genelinde bilim tutkusuyla öne çıkan gençlerin yarıştığı International Greenwich Olympiad (IGO)'da DÜNYA 2.’si olarak büyük bir gurur yaşattı.
Mühendislik, fen bilimi, çevre, bilgisayar bilimleri ve sanat gibi alanlarda 50'den fazla ülkenin katılımıyla gerçekleşen bu prestijli yarışmada öğrencilerimizin elde ettiği derece, bilimsel yeterliliğin ve yaratıcılığın uluslararası alanda da kabul gördüğünün açık bir göstergesi oldu.
Öğrencilerimizin bu başarılı projelerine, danışman öğretmen Savaş Zafer GÜLER rehberlik etti. Güler’in bilimsel yönlendirmeleri ve öğrencilerin azimli çalışmaları, bu önemli ödülü beraberinde getirdi.
Namık Karamancı Fen Lisesi, bu başarısıyla sadece bugünü değil, yıllardır süregelen akademik istikrarını ve bilimsel vizyonunu bir kez daha gözler önüne serdi. Okul, geçmişte TÜBİTAK Türkiye dereceleri, uluslararası Erasmus projeleri, sanatsal gösteriler, sportif turnuva birincilikleri ve kültürel etkinliklerdeki başarısıyla da hem Antalya’da hem de Türkiye genelinde adından sıkça söz ettirdi.
Okul Müdürü Hasan KÖKÇÜ, “Öğrencilerimizle gurur duyuyoruz. Bu başarılar, sadece bireysel değil; ekip ruhunun, bilimsel düşünceye verilen değerin ve doğru rehberliğin sonucudur,” diyerek memnuniyetini dile getirdi.
Bilimde, sanatta, sporda ve kültürel alanda sürekli gelişen Namık Karamancı Fen Lisesi, geleceğin liderlerini yetiştirmeye devam ediyor. Dünya sahnesindeki bu güçlü adım, sadece bir ödül değil, çok daha büyük hedeflerin habercisi.
Kaynak: HABER MERKEZİ
En Çok Okunan Haberler