Şehit Aileleri ve Gaziler onuruna düzenlenen yemekte duygu dolu anlar
Şehit Aileleri ve Gaziler onuruna düzenlenen yemekte duygu dolu anlar
Antalya'da İl Emniyet Müdürü İlker Arslan ve eşi Melek Arslan'ın ev sahipliğinde, şehit aileleri ve gaziler onuruna düzenlenen yemek programı büyük bir coşku ve minnettarlık içinde gerçekleşti. Programa katılanlar, Türk milletinin kahraman şehitlerine ve gazilerine duydukları derin saygıyı dile getirdi.
Haber Giriş Tarihi: 13.01.2025 12:57
Haber Güncellenme Tarihi: 13.01.2025 12:58
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Antalya’da İl Emniyet Müdürü İlker Arslan ve eşi Melek Arslan’ın ev sahipliğinde, şehit aileleri ve gaziler onuruna özel bir yemek programı düzenlendi. Programa, emniyet teşkilatından çok sayıda personel katıldı. Yemekte, Türk milletinin kahraman şehitleri ve gazilerine duyulan minnettarlık ve saygı vurgulandı. İl Emniyet Müdürü İlker Arslan, şehitlerin ve gazilerin Türk milletinin şanlı tarihinin yazılmasında büyük bir rol oynadığını belirterek, "Şanlı tarihimiz, kahramanlarımızın mübarek kanlarıyla, destansı mücadeleleriyle yazılmıştır. Bugün burada, Türk milletinin kahraman evlatlarıyla bir araya gelmenin onurunu yaşıyorum" dedi. Şehitlerin emanetlerinin, vatanın bağımsızlığı uğruna canını veren kahramanlar ve onların aileleri olduğunu ifade eden Arslan, birlik ve beraberlik mesajları verdi. Programda, Türk milletinin bağımsızlık mücadelesine ve şehitlerin kahramanlıklarına gönderme yaparak, "Vatan sağ olsun" diyerek gözünü kırpmadan yurduna sahip çıkan şehitlere ve gazilere teşekkür etti. Efsanevi şair Mehmet Akif Ersoy'un "Bastığın yerleri 'toprak' diyerek geçme, tanı" dizeleriyle şehitlerimizin kutsal mücadelesine dikkat çekilen konuşma, katılımcılara duygusal anlar yaşattı. Yemekte, şehit aileleri ve gaziler onurlandırılırken, İl Emniyet Müdürü Arslan, Türk milletinin her zaman, "Ne mutlu Türküm" diyerek, vatanı korumaya devam edeceğini belirterek, programın sonunda minnettarlıkla şehitlerimizi rahmetle anmayı sürdüreceklerini ifade etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Şehit Aileleri ve Gaziler onuruna düzenlenen yemekte duygu dolu anlar
Antalya'da İl Emniyet Müdürü İlker Arslan ve eşi Melek Arslan'ın ev sahipliğinde, şehit aileleri ve gaziler onuruna düzenlenen yemek programı büyük bir coşku ve minnettarlık içinde gerçekleşti. Programa katılanlar, Türk milletinin kahraman şehitlerine ve gazilerine duydukları derin saygıyı dile getirdi.
Antalya’da İl Emniyet Müdürü İlker Arslan ve eşi Melek Arslan’ın ev sahipliğinde, şehit aileleri ve gaziler onuruna özel bir yemek programı düzenlendi. Programa, emniyet teşkilatından çok sayıda personel katıldı. Yemekte, Türk milletinin kahraman şehitleri ve gazilerine duyulan minnettarlık ve saygı vurgulandı.
İl Emniyet Müdürü İlker Arslan, şehitlerin ve gazilerin Türk milletinin şanlı tarihinin yazılmasında büyük bir rol oynadığını belirterek, "Şanlı tarihimiz, kahramanlarımızın mübarek kanlarıyla, destansı mücadeleleriyle yazılmıştır. Bugün burada, Türk milletinin kahraman evlatlarıyla bir araya gelmenin onurunu yaşıyorum" dedi.
Şehitlerin emanetlerinin, vatanın bağımsızlığı uğruna canını veren kahramanlar ve onların aileleri olduğunu ifade eden Arslan, birlik ve beraberlik mesajları verdi. Programda, Türk milletinin bağımsızlık mücadelesine ve şehitlerin kahramanlıklarına gönderme yaparak, "Vatan sağ olsun" diyerek gözünü kırpmadan yurduna sahip çıkan şehitlere ve gazilere teşekkür etti.
Efsanevi şair Mehmet Akif Ersoy'un "Bastığın yerleri 'toprak' diyerek geçme, tanı" dizeleriyle şehitlerimizin kutsal mücadelesine dikkat çekilen konuşma, katılımcılara duygusal anlar yaşattı.
Yemekte, şehit aileleri ve gaziler onurlandırılırken, İl Emniyet Müdürü Arslan, Türk milletinin her zaman, "Ne mutlu Türküm" diyerek, vatanı korumaya devam edeceğini belirterek, programın sonunda minnettarlıkla şehitlerimizi rahmetle anmayı sürdüreceklerini ifade etti.
Kaynak: ANTALYA EMNİYET
En Çok Okunan Haberler