Manavgat Belediye Başkanı Dr. Niyazi Nefi Kara ve eşi Dr. Hacer Ceyhan Kara, 14 Şubat Sevgililer Günü dolayısıyla Cumhuriyet Meydanı’nda vatandaşlara gül dağıttı.
Haber Giriş Tarihi: 14.02.2025 12:17
Haber Güncellenme Tarihi: 14.02.2025 12:18
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Manavgat Belediye Başkanı Dr. Niyazi Nefi Kara, eşi Dr. Hacer Ceyhan Kara ve belediye başkan yardımcıları, 14 Şubat Sevgililer Günü dolayısıyla Cumhuriyet Meydanı’nda vatandaşlarla sohbet edip, kırmızı gül dağıttı. Başkan Kara ile bol bol fotoğraf çekilen vatandaşlar bu jest karşısında memnuniyetlerini dile getirdi.
Hayatımdaki ilk çiçeği başkanımızdan aldım
14 Şubat Sevgililer gününde vatandaşlarla bir araya gelen Başkan Kara’dan gül alan bir kadın, “Hayatımdaki ilk çiçeği başkanımızdan aldım. Çok samimiydi.” sözleriyle duygusal anlar yaşadı.
Sevgi, paylaştıkça çoğalır
Başkan Kara, Sevgililer Günü’nün toplumda sevgi, hoşgörü ve birlikteliği hatırlatan önemli bir gün olduğunu belirterek, “Sevgi paylaştıkça çoğalır, büyür ve dünyayı daha yaşanır bir yer haline getirir. Bugün sadece sevgililerin değil; dostluğun, dayanışmanın ve iyiliğin de günü. Çünkü sevgi, sadece iki kişi arasında değildir; bir kenti, bir toplumu, dünyayı bir arada tutan en güçlü bağdır. Bu anlamlı günde hemşerilerimle bir araya gelmek benim için çok kıymetli. Tüm vatandaşlarımızın Sevgililer Günü’nü kutluyorum.” ifadelerini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Sevgililer gününde başkan kara ve eşi gül dağıttı
Manavgat Belediye Başkanı Dr. Niyazi Nefi Kara ve eşi Dr. Hacer Ceyhan Kara, 14 Şubat Sevgililer Günü dolayısıyla Cumhuriyet Meydanı’nda vatandaşlara gül dağıttı.
Manavgat Belediye Başkanı Dr. Niyazi Nefi Kara, eşi Dr. Hacer Ceyhan Kara ve belediye başkan yardımcıları, 14 Şubat Sevgililer Günü dolayısıyla Cumhuriyet Meydanı’nda vatandaşlarla sohbet edip, kırmızı gül dağıttı. Başkan Kara ile bol bol fotoğraf çekilen vatandaşlar bu jest karşısında memnuniyetlerini dile getirdi.
Hayatımdaki ilk çiçeği başkanımızdan aldım
14 Şubat Sevgililer gününde vatandaşlarla bir araya gelen Başkan Kara’dan gül alan bir kadın, “Hayatımdaki ilk çiçeği başkanımızdan aldım. Çok samimiydi.” sözleriyle duygusal anlar yaşadı.
Sevgi, paylaştıkça çoğalır
Başkan Kara, Sevgililer Günü’nün toplumda sevgi, hoşgörü ve birlikteliği hatırlatan önemli bir gün olduğunu belirterek, “Sevgi paylaştıkça çoğalır, büyür ve dünyayı daha yaşanır bir yer haline getirir. Bugün sadece sevgililerin değil; dostluğun, dayanışmanın ve iyiliğin de günü. Çünkü sevgi, sadece iki kişi arasında değildir; bir kenti, bir toplumu, dünyayı bir arada tutan en güçlü bağdır. Bu anlamlı günde hemşerilerimle bir araya gelmek benim için çok kıymetli. Tüm vatandaşlarımızın Sevgililer Günü’nü kutluyorum.” ifadelerini kullandı.
Kaynak: MANAVGAT BELEDİYESİ
En Çok Okunan Haberler