Hava Durumu

75. Yıl'da “Bahar Şenliği Satranç Turnuvası” düzenlendi

26-27 Nisan 2025 tarihinde Manavgat'ta 75. Yıl Cumhuriyet Anaokulu-İlkokulu-Ortaokulu tarafından düzenlenen "Bahar Şenliği Satranç Turnuvası" renkli ve coşkulu anlara sahne oldu. Turnuvanın en büyük özelliği ilk defa Manavgat’ta bir devlet okulunda resmî satranç turnuvası yapılmış olmasıydı.

Haber Giriş Tarihi: 28.04.2025 18:25
Haber Güncellenme Tarihi: 28.04.2025 18:27
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
75. Yıl'da “Bahar Şenliği Satranç Turnuvası” düzenlendi

Türkiye Satranç Federasyonu tarafından düzenlenen satranç turnuvası, 14 farklı kategoride 2018 ve üzeri doğumlulardan oluşan 207’den fazla sporcu, kıyasıya mücadele ederek satranç tutkunlarına unutulmaz anlar yaşattı.

Turnuvaya, İlçe Millî Eğitim Müdürü Ali Hakan Öz, Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Süleyman Karakaya ve İlçe Millî Eğitim Şube Müdürü Abdullah Atik katıldı. Etkinlik, İlçe Millî Eğitim Müdürü ile Gençlik ve Spor İlçe Müdürünün birlikte yaptıkları açılış hamleleriyle başladı. İki gün süren turnuva boyunca sporcular, centilmenlik içinde kıyasıya mücadele etti. Minik sporcular hem satranç becerilerini hem de stratejik düşünme yeteneklerini ortaya koyarak izleyenlerden büyük takdir topladı. Okulda düzenlenen satranç turnuvası hem sporcular hem de veliler için heyecan dolu anlara sahne oldu. Turnuva süresince öğrencilerimiz büyük bir dikkat ve özveriyle hamlelerini yaparken uzun süren maçlar boyunca bahçede toplanan veliler, çocuklarının mücadelesine dışarıdan sessizce destek verdiler. Turnuva sonunda kazanan ya da kaybeden tüm öğrenciler, velilerinden büyük alkış aldı. Okul yönetimi, turnuvaya gösterilen ilgi ve destekten dolayı tüm velilere teşekkür ederek çocukların gelişimi için bu tür etkinliklerin önemine dikkat çekti. Öğrenciler ise hem satranç becerilerini sergilemenin hem de ailelerinin desteğini hissetmenin mutluluğunu yaşadı.

Şenliğin sonunda düzenlenen ödül töreninde, dereceye giren öğrencilere madalyaları Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Süleyman Karakaya, Okul Müdürü Şükrü Özdemir, Anaokulu Müdür Yardımcısı Yeter Koç, İlkokul Müdür Yardımcıları Emine Yaman ve İlknur Halefoğlu, Ortaokul Müdür Yardımcıları Ali Ormancı ve Aslı Özer ile Okul Aile Birliği Başkanı Fatma Çelik tarafından takdim edildi. Turnuva sonrası düzenlenen ödül töreninde katılan tüm öğrencilere sertifikalar verildi ve gün, hatıra fotoğrafları çekilerek son buldu.

Kaynak: FATİH ÖZTÜRK

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.