Hava Durumu

 Alanya Kestelspor’dan Siirtspor maçı açıklaması

TFF 3. Lig 4. Grup ekibi Alanya Kestelspor'da Başkan Levent Uğur, Siirtspor maçı öncesi yaşanan olaylarla ilgili olarak, “Yaşanan tüm bu olayların ardından gerekli mercilere başvurarak adli ve idari süreçleri ivedilikle başlatıp, bu tür olayların bir daha yaşanmaması için tepkimizi koyacağız” dedi.

Haber Giriş Tarihi: 22.04.2024 14:57
Haber Güncellenme Tarihi: 22.04.2024 15:02
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
 Alanya Kestelspor’dan Siirtspor maçı açıklaması

TFF 3. Lig 4. Grup'ta mücadele eden Alanya Kestelspor, ligin 29. haftasında deplasmanda Siirtspor ile karşı karşıya geldi. Alanya temsilcisi, sahadan 2-0 mağlup ayrıldı. Alanya Kestelsporlu futbolcular ile Siirtsporlu futbolcular arasında maç öncesinde olaylar çıktı. Kulübün sosyal medya hesabından konuyla ilgili yapılan açıklamada, “Müsabaka öncesi soyunma odasında ve koridorlarda takımımıza haince yapılan jilet, demir sopa ve bıçaklı saldırıyı şiddetle kınıyoruz” ifadeleri yer aldı.

Siirt’te yaşadığımız şiddet ve tehdit olaylarını kınıyoruz

Alanya Kestelspor Kulüp Başkanı Levent Uğur ise oyuncularına yapılan saldırıyı kınayarak, “Bugünkü (dün) maruz kaldığımız saldırı ve futbol terörünün sporun tehdit ve şiddet unsurlarıyla ilişkilendirilmesi kabul edilemez, sadece sporun ruhunu zedelemez, aynı zamanda sporcuların fiziksel ve ruhsal sağlığını olumsuz etkiler. Yaşanan tüm bu olayların ardından gerekli mercilere başvurarak adli ve idari süreçleri ivedilikle başlatıp bu tür olayların bir daha yaşanmaması için tepkimizi koyacağız. Biz Alanya Kestelspor Kulübü olarak Siirt’te yaşadığımız şiddet ve tehdit olaylarını kınıyor, sporun temel değerlerini korumak; şiddet ve tehdit unsurlarını sporun dışında tutmak için futbolun bir oyun olduğunu idrak ederek aklı selim ve itidalli olmaya davet ediyoruz. Müsabaka öncesi her türlü şiddet, darp ve psikolojik travmaya maruz kalmalarına rağmen 3 puanımızın silinme ihtimalini göz önünde bulundurarak sahaya çıkan ve Türk Sporu adına mücadele eden Sportif Direktörümüze, teknik ekibimize ve futbolcularımıza teşekkür ediyor, geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum” şeklinde konuştu.

Kaynak: İHA

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.