Antalya Büyükşehir İzcileri Akseki’de Doğa Kampında Buluştu
Antalya Büyükşehir İzcileri Akseki’de Doğa Kampında Buluştu
Antalya Büyükşehir Belediyesi, genç izcileri Akseki Süleymaniye Mahallesi’nde düzenlenen 4 günlük doğa kampında bir araya getirdi. Kamp boyunca izciler, temel izcilik becerileri, çevre bilinci ve doğada yaşam konusunda eğitimler aldı.
Haber Giriş Tarihi: 27.08.2024 12:16
Haber Güncellenme Tarihi: 27.08.2024 12:26
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Antalya Büyükşehir Belediyesi, gençlerin yaz tatilini verimli ve eğlenceli geçirmeleri amacıyla düzenlediği izcilik programlarına bir yenisini daha ekledi. Antalya Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı tarafından organize edilen kamp, Akseki ilçesi Süleymaniye Mahallesi'nde gerçekleşti. 11-17 yaş arası 37 izci, 5 lider ve görevlilerin katılımıyla gerçekleştirilen kampta, gençler doğa ile iç içe bir ortamda temel izcilik becerilerini öğrenme fırsatı buldu.
DOĞA İLE İÇ İÇE ETKİNLİKLER
Kampta; doğada kalma, doğayı koruma ve kendilerini koruma gibi çeşitli eğitimler verildi. İzciler, düğüm öğrenme ve kullanma, fular bağlama gibi izcilik becerilerini geliştirdikleri atölyelere katıldılar. Ayrıca futbol, voleybol, satranç gibi oyunlarla eğlenceli zaman geçiren izciler, doğa yürüyüşleri ve yıldız gözlemi yaptı. Kamp ateşi etkinlikleri de düzenlenen programda, İzcilik Programı'nın 4. dönemini başarıyla tamamlayan aday izciler, İzci Yemini ederek izcilik unvanına kavuştu.
BAŞKANLARDAN KAMPA ZİYARET
Akseki Belediye Başkanı İlkay Akça, kampa katılarak izcilerle vakit geçirdi ve gençlere ev sahipliği yapmaktan memnuniyet duyduğunu belirtti. Ayrıca Antalya Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanı Nurettin Tonguç da kampa katıldı. Tonguç, çocukların doğada sosyalleşmesi, özgüven kazanmaları ve çevre bilincinin aşılanmasının önemine dikkat çekti.
İZCİLERDEN TEŞEKKÜR
Kampa katılan izciler, kampın ve yapılan aktivitelerin oldukça keyifli olduğunu dile getirdiler. Çadır kurma, nöbet tutma gibi temel izcilik becerilerini öğrendiklerini belirten izciler, Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek’e bu imkânı sunduğu için teşekkürlerini iletti. Kamp boyunca izcilere bölgenin tarihi hakkında bilgi verilirken, Süleymaniye Mahallesi’nde bulunan müze ve Cevizli Mahallesi de ziyaret edildi.
AKSEKİLİ ÇOCUKLAR DA GENÇLİK KAMPINA KATILDI
Antalya Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı tarafından düzenlenen Gençlik Kampı’na Aksekili çocuklar da katılım sağladı. Bu kamp sayesinde çocuklar, doğa ile iç içe aktivitelerle unutulmaz bir yaz geçirdiler.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Antalya Büyükşehir İzcileri Akseki’de Doğa Kampında Buluştu
Antalya Büyükşehir Belediyesi, genç izcileri Akseki Süleymaniye Mahallesi’nde düzenlenen 4 günlük doğa kampında bir araya getirdi. Kamp boyunca izciler, temel izcilik becerileri, çevre bilinci ve doğada yaşam konusunda eğitimler aldı.
Antalya Büyükşehir Belediyesi, gençlerin yaz tatilini verimli ve eğlenceli geçirmeleri amacıyla düzenlediği izcilik programlarına bir yenisini daha ekledi. Antalya Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı tarafından organize edilen kamp, Akseki ilçesi Süleymaniye Mahallesi'nde gerçekleşti. 11-17 yaş arası 37 izci, 5 lider ve görevlilerin katılımıyla gerçekleştirilen kampta, gençler doğa ile iç içe bir ortamda temel izcilik becerilerini öğrenme fırsatı buldu.
DOĞA İLE İÇ İÇE ETKİNLİKLER
Kampta; doğada kalma, doğayı koruma ve kendilerini koruma gibi çeşitli eğitimler verildi. İzciler, düğüm öğrenme ve kullanma, fular bağlama gibi izcilik becerilerini geliştirdikleri atölyelere katıldılar. Ayrıca futbol, voleybol, satranç gibi oyunlarla eğlenceli zaman geçiren izciler, doğa yürüyüşleri ve yıldız gözlemi yaptı. Kamp ateşi etkinlikleri de düzenlenen programda, İzcilik Programı'nın 4. dönemini başarıyla tamamlayan aday izciler, İzci Yemini ederek izcilik unvanına kavuştu.
BAŞKANLARDAN KAMPA ZİYARET
Akseki Belediye Başkanı İlkay Akça, kampa katılarak izcilerle vakit geçirdi ve gençlere ev sahipliği yapmaktan memnuniyet duyduğunu belirtti. Ayrıca Antalya Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanı Nurettin Tonguç da kampa katıldı. Tonguç, çocukların doğada sosyalleşmesi, özgüven kazanmaları ve çevre bilincinin aşılanmasının önemine dikkat çekti.
İZCİLERDEN TEŞEKKÜR
Kampa katılan izciler, kampın ve yapılan aktivitelerin oldukça keyifli olduğunu dile getirdiler. Çadır kurma, nöbet tutma gibi temel izcilik becerilerini öğrendiklerini belirten izciler, Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek’e bu imkânı sunduğu için teşekkürlerini iletti. Kamp boyunca izcilere bölgenin tarihi hakkında bilgi verilirken, Süleymaniye Mahallesi’nde bulunan müze ve Cevizli Mahallesi de ziyaret edildi.
AKSEKİLİ ÇOCUKLAR DA GENÇLİK KAMPINA KATILDI
Antalya Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı tarafından düzenlenen Gençlik Kampı’na Aksekili çocuklar da katılım sağladı. Bu kamp sayesinde çocuklar, doğa ile iç içe aktivitelerle unutulmaz bir yaz geçirdiler.
Kaynak: ANTALYA BB BÜLTEN
En Çok Okunan Haberler