Hava Durumu

Antalyalılar ASFİM’de hayat buluyor

Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin, ücretsiz spor imkanı sunduğu Antalya Spor ve Fitness Merkezleri (ASFİM) Antalyalıları sporla buluşturmaya devam ediyor.

Haber Giriş Tarihi: 26.10.2024 11:04
Haber Güncellenme Tarihi: 26.10.2024 11:10
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Antalyalılar ASFİM’de hayat buluyor

Sosyal Belediyecilik anlayışıyla, Antalya’da, 7’den 70’e herkesin spor yapması için birçok
imkan sağlayan Antalya Büyükşehir Belediyesi, Antalya Spor ve Fitness Merkezleri (ASFİM)
ücretsiz spor yapmak isteyenlerin buluşma adresi olmaya devam ediyor. Antalyalılar, sağlıklı
bir yaşam için, ASFİM’leri tercih ediyor. ASFİM’lerde sağlıklı yaşamın yanında, sosyalleşme
imkanı da bulan Antalyalılar, Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin sunduğu bu hizmetten son
derece memnun.
13 İLÇEDE ÜCRETSİZ
Antalya Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı bünyesinde
hizmet veren ASFİM, vatandaşın hareketli ve sağlıklı bir yaşam geçirebilmesi adına, şehrin
13 ilçesinde faaliyetlerini sürdürüyor. 13 ilçede 6 bine yakın kursiyer, ASFİM imkanlarından
faydalanıyor. ASFİM, fitness, pilates, reformer, step aerobik, zumba, çocuk jimnastiğinin
yanında, kadınlara özel savunma sanatı, ileri yaş ve Parkinson hastalarına yönelik özel
dersleriyle, birçok branşta vatandaşlara tamamen ücretsiz hizmet veriyor.
ÇOCUKLAR DA ASFİM’DE
Özellikle çocuklara yönelik yapılan çocuk jimnastiği kursu, çocukların ilgi odağı oluyor. 13
ilçede yaklaşık 450 çocuk ASFİM’de jimnastik eğitimi alıyor. Böylece çocuklar genç yaşlarda
spora eğilerek, gelecek yıllara güçlü ve zinde bir şekilde hazırlanıyor.
ASFİM SAYISI 15’E ÇIKACAK
Antalya Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanı Nurettin Tonguç,
ASFİM’lerin 13 ilçede hizmet verdiğini, bu sayının yakın zamanda 15’e çıkarılacağını
söyledi. Tonguç, “Döşemealtı Yeşilbayır Mahallesi’nde ve Sedir Spor Kompleksi’nde iki yeni
yeni ASFİM açılacak. Biz, vatandaşlarımızın sporu hayatına dahil etmesini, yaşam kalitesini
arttırmasını istiyoruz. Uzman eğitmenlerimiz eşliğinde eğitimler veriyoruz. Vatandaşlarımızın
taleplerine göre kurslar açıyoruz. Onlardan da çok olumlu geri dönüşler alıyoruz” dedi.
KADINLAR SPORLA ÖZGÜRLÜK BULUYOR
Kursiyer Eylem Ceylan, ASFİM’de fitnessa geldiğini belirterek, “Spor yapmak bana iyi
geliyor. Sosyal belediyeciliğin en büyük güzelliklerinden biri de bu hizmetlerin ücretsiz
şekilde sunulması. Buradan Başkanımız Muhittin Böcek’e teşekkür ediyorum” dedi.
BÜYÜKŞEHİR’E TEŞEKKÜR
Kursiyer Çağrı Yılmaz da, “Özellikle kadınlar için çok önemli bir etkinlik. Hem kaynaşıyoruz
hem de spor yapıyoruz. Buraya zumba kursuna geliyorum. Bu merkez için Antalya
Büyükşehir Belediyesi’ne çok teşekkür ediyorum” diye konuştu.
ONLİNE KAYIT
Haftanın 7 günü, 09.00 ila 22.00 saatleri arasında, uzman eğitmen kadrosuyla hizmet veren
ASFİM’lerin kapıları, 7’den 70’e tüm Antalyalılara açık. 2 ay süren her kurs döneminden
sonra, isteyen vatandaşlar diğer kurs döneminde de, istediği kursa kayıt olma imkanına sahip.
ASFİM’in ücretsiz kurslarından faydalanmak isteyen vatandaşlar, “genclikspor.antalya.bel.tr”
adresinden online olarak kaydını yaptırabiliyor.

Kaynak: BASIN BÜLTENİ

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.