Hava Durumu

Antalyaspor iyi başladı, kötü tamamladı

Antalyaspor, deplasmanda oynadığı karşılaşmada Beşiktaş karşılaşmasına iyi başladı ama sonunu getiremedi. 1. dakikada B. Samudio ile 0-1 öne geçen Antalyaspor karşılaşmadan 4-2 mağlup ayrıldı.

Haber Giriş Tarihi: 18.08.2024 20:45
Haber Güncellenme Tarihi: 18.08.2024 20:56
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Antalyaspor iyi başladı, kötü tamamladı

Trendyol Süper Lig’in 2’nci haftasında oynanan maçta Antalyaspor deplasmanda Beşiktaş'a 4-2 mağlup oldu. 

Antalyaspor'un golleri 1. ve 51, dakikada B. Samudio'dan gelirken, Beşiktaş'ın gollerini 13 ve 23.’nci dakikalarda C. Immobile, 56. dakikada Rafa Silva ve 90+5. dakikada E. Muçi kaydetti. 

Antalyaspor'dan Güray Vural 63. dakikada gördüğü kırmızı kartla oyun dışı kaldı.

Kaynak: HABER MERKEZİ

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.