Yoğun bir katılımla gerçekleşen Antalyaspor Kulübü Olağanüstü Genel Kurulunda göreve seçilen Başkan Mustafa Ergün ve Yönetim Kurulu Üyeleri bir önceki Yönetim Kurulu Başkanı Av. Aziz Çetin'den yönetimi teslim aldı.
Haber Giriş Tarihi: 15.01.2025 13:50
Haber Güncellenme Tarihi: 15.01.2025 13:51
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Hasan Subaşı Tesislerinde gerçekleşen törene eski ve yeni Başkanların yanı sıra Yönetim Kurulu Üyeleri katılım gösterirlerken; Kulüp Genel Müdürü Burcu Zaman da devir tesliminde yer aldı.
Yönetimi Başkan Mustafa Ergün'e teslim eden Av. Aziz Çetin törende ilk sözü alan isim oldu ve Başkan Ergün ve listesini bir kez daha tebrik ederek; görevde olduğu süre içerisinde Antalyaspor için en iyisini yapmaya çalıştığını belirtti.
Başkan Çetin, yeni yönetimin yeni bir enerji ile kulübü daha iyi yerlere taşıyacağından emin olduğunu dile getirdiği sözlerini başarı dilekleri ile sonlandırdı.
Çetin'den sonra söz alan Başkan Mustafa Ergün, yaklaşık 4 yıldır Antalyaspor camiasında çeşitli görevlerde bulunduğunu hatırlatarak başladığı konuşmasında önceki dönem yöneticilerimizden Sami Güral'ın destekleri ile yüzme havuzunun üzerinin kapatılması projesine başlandığını, Ferhat Sezer'in destekleri ile de yeni bir voleybol salonunun projelendirildiğini müjdeledi ve destekçilere teşekkür etti.
Başkan Ergün, Camiamızın eski Başkan ve Yöneticilerinin bir araya geleceği "Yüksek İstişare Kurulu" adında bir oluşum için çalışmaların başladığını belirterek devam ettiği konuşmasını Başkan Çetin ve Yönetici arkadaşlarına teşekkür ederek sonlandırdı.
Yapılan konuşmalardan sonra Başkan Mustafa Ergün'ün bir önceki Başkan Av. Aziz Çetin'e hediyesini takdim ettiği tören, fotoğraf çekiminin ardından sonra erdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Antalyaspor Kulübü’nde devir teslim töreni
Yoğun bir katılımla gerçekleşen Antalyaspor Kulübü Olağanüstü Genel Kurulunda göreve seçilen Başkan Mustafa Ergün ve Yönetim Kurulu Üyeleri bir önceki Yönetim Kurulu Başkanı Av. Aziz Çetin'den yönetimi teslim aldı.
Hasan Subaşı Tesislerinde gerçekleşen törene eski ve yeni Başkanların yanı sıra Yönetim Kurulu Üyeleri katılım gösterirlerken; Kulüp Genel Müdürü Burcu Zaman da devir tesliminde yer aldı.
Yönetimi Başkan Mustafa Ergün'e teslim eden Av. Aziz Çetin törende ilk sözü alan isim oldu ve Başkan Ergün ve listesini bir kez daha tebrik ederek; görevde olduğu süre içerisinde Antalyaspor için en iyisini yapmaya çalıştığını belirtti.
Başkan Çetin, yeni yönetimin yeni bir enerji ile kulübü daha iyi yerlere taşıyacağından emin olduğunu dile getirdiği sözlerini başarı dilekleri ile sonlandırdı.
Çetin'den sonra söz alan Başkan Mustafa Ergün, yaklaşık 4 yıldır Antalyaspor camiasında çeşitli görevlerde bulunduğunu hatırlatarak başladığı konuşmasında önceki dönem yöneticilerimizden Sami Güral'ın destekleri ile yüzme havuzunun üzerinin kapatılması projesine başlandığını, Ferhat Sezer'in destekleri ile de yeni bir voleybol salonunun projelendirildiğini müjdeledi ve destekçilere teşekkür etti.
Başkan Ergün, Camiamızın eski Başkan ve Yöneticilerinin bir araya geleceği "Yüksek İstişare Kurulu" adında bir oluşum için çalışmaların başladığını belirterek devam ettiği konuşmasını Başkan Çetin ve Yönetici arkadaşlarına teşekkür ederek sonlandırdı.
Yapılan konuşmalardan sonra Başkan Mustafa Ergün'ün bir önceki Başkan Av. Aziz Çetin'e hediyesini takdim ettiği tören, fotoğraf çekiminin ardından sonra erdi.
Kaynak: ANTALYASPOR
En Çok Okunan Haberler