Türkiye Sutopu Federasyonu tarafından düzenlenen Büyük Kadınlar 1. Ligi’nde ilk devre maçları 7-9 Şubat 2024 tarihleri arasında oynandı. Balıkesir’de gerçekleşen Bronz Grup karşılaşmalarında mücadele eden Antalyaspor, oynadığı dört maçın üçünden galibiyetle ayrılarak grubunda ikinci sıraya yükseldi.
Haber Giriş Tarihi: 10.02.2025 10:35
Haber Güncellenme Tarihi: 10.02.2025 10:36
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Balıkesir’in Karesi ilçesindeki Olimpik Yüzme Havuzunda oynanan müsabakaların ilk gününde İstanbul temsilcisi Yeşilyurt Spor Kulübü ile karşılaşan kırmızı beyazlılar, rakibini 14-8’lik skorla mağlup ederek turnuvaya galibiyetle başladı.
İkinci gün iki maça çıkan Antalya temsilcisi, günün ilk karşılaşmasında Nevşehir Belediyesi’ne 17-14 mağlup oldu. Günün ikinci maçında ise Adana Büyükşehir Belediyesi’ni 23-1 gibi farklı bir skorla geçerek moral buldu.
Son gün ise İzmir ekibi Ege Su Sporları ve Tenis İhtisas Kulübü (ESTİ) ile karşılaşan Akrepler, rakibini 21-5’lik skorla mağlup ederek ilk devreyi galibiyetle kapattı. Antalya temsilcisi, elde ettiği üç galibiyetle toplam 6 puana ulaşarak Bronz Grup’ta ikinciliğe yerleşti.
Kadınlar klasmanının en üst seviyesi olan ve üç devre halinde oynanacak Büyük Kadınlar 1. Ligi’ne başarılı bir başlangıç yapan Antalyaspor, 2. Devre maçları Mart ayında, 3. Devre maçları ise Nisan ayında tamamlanacak. Antalyaspor sutopu takımı, devre maçları sonunda grubunda ilk iki sırada yer alarak Play-Off ve Final etabında mücadele etmeyi hedefliyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Antalyaspor sutopu büyük takımında hedef liderlik
Türkiye Sutopu Federasyonu tarafından düzenlenen Büyük Kadınlar 1. Ligi’nde ilk devre maçları 7-9 Şubat 2024 tarihleri arasında oynandı. Balıkesir’de gerçekleşen Bronz Grup karşılaşmalarında mücadele eden Antalyaspor, oynadığı dört maçın üçünden galibiyetle ayrılarak grubunda ikinci sıraya yükseldi.
Balıkesir’in Karesi ilçesindeki Olimpik Yüzme Havuzunda oynanan müsabakaların ilk gününde İstanbul temsilcisi Yeşilyurt Spor Kulübü ile karşılaşan kırmızı beyazlılar, rakibini 14-8’lik skorla mağlup ederek turnuvaya galibiyetle başladı.
İkinci gün iki maça çıkan Antalya temsilcisi, günün ilk karşılaşmasında Nevşehir Belediyesi’ne 17-14 mağlup oldu. Günün ikinci maçında ise Adana Büyükşehir Belediyesi’ni 23-1 gibi farklı bir skorla geçerek moral buldu.
Son gün ise İzmir ekibi Ege Su Sporları ve Tenis İhtisas Kulübü (ESTİ) ile karşılaşan Akrepler, rakibini 21-5’lik skorla mağlup ederek ilk devreyi galibiyetle kapattı. Antalya temsilcisi, elde ettiği üç galibiyetle toplam 6 puana ulaşarak Bronz Grup’ta ikinciliğe yerleşti.
Kadınlar klasmanının en üst seviyesi olan ve üç devre halinde oynanacak Büyük Kadınlar 1. Ligi’ne başarılı bir başlangıç yapan Antalyaspor, 2. Devre maçları Mart ayında, 3. Devre maçları ise Nisan ayında tamamlanacak. Antalyaspor sutopu takımı, devre maçları sonunda grubunda ilk iki sırada yer alarak Play-Off ve Final etabında mücadele etmeyi hedefliyor.
Kaynak: ANTALYASPOR
En Çok Okunan Haberler