Geçtiğimiz Ağustos ayında Konya’da düzenlenen U16 Türkiye Şampiyonası’ndan gümüş madalya ile ayrılan Antalyaspor atletizm takımının genç sporcusu Derya Jolanta Konca, kırmızı beyazlı kulübe bir ziyaret gerçekleştirdi.
Haber Giriş Tarihi: 12.10.2023 12:57
Haber Güncellenme Tarihi: 12.10.2023 13:02
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Hasan Subaşı Tesislerinde gerçekleşen ziyarete kulüp yöneticisi Ali Topuz katılım gösterdi. Topuz, 200 metre mesafede elde ettiği ikincilik sebebi ile Derya Jolanta Konca’yı tebrik ederek başlattığı sözlerini genç atleti olimpiyatlara göndermeyi istediklerini belirterek tamamladı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Antalyasporlu genç atletten kulübüne ziyaret
Geçtiğimiz Ağustos ayında Konya’da düzenlenen U16 Türkiye Şampiyonası’ndan gümüş madalya ile ayrılan Antalyaspor atletizm takımının genç sporcusu Derya Jolanta Konca, kırmızı beyazlı kulübe bir ziyaret gerçekleştirdi.
Hasan Subaşı Tesislerinde gerçekleşen ziyarete kulüp yöneticisi Ali Topuz katılım gösterdi. Topuz, 200 metre mesafede elde ettiği ikincilik sebebi ile Derya Jolanta Konca’yı tebrik ederek başlattığı sözlerini genç atleti olimpiyatlara göndermeyi istediklerini belirterek tamamladı.
Kaynak: ANTALYASPOR
En Çok Okunan Haberler