50 binden fazla vatandaşın yaşamını yitirdiği Kahramanmaraş merkezli depremlerin ardından verilen bağış sözleri tutulmuyor. Futbol ailesinin canlı yayında düzenlediği “Omuz Omuza” kampanyasında TV’lerde yardım sözü verenler ortadan kaybolmaya başladı.
Haber Giriş Tarihi: 08.10.2023 07:27
Haber Güncellenme Tarihi: 08.10.2023 07:34
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Antalyaspor’un eski başkanı Aziz Çetin’in, Antalyaspor kulübü ve derneği adına 1 milyon TL yardım sözü verdiği ama bu parayı, kampanyanın üzerinden 7 ay geçmesine rağmen yatırmadığı iddia ediliyor.
Aziz Çetin dönemindeki Emrah Çelik, Sami Güral ve bazı diğer yönetim kurulu üyeleri adına da Aziz Çetin tarafından canlı yayında 1 milyon liralık bağış sözü verildiği ama bu paranın da kampanya hesaplarına yatırılmadığı ifade edildi.
Aziz Çetin, milyonluk bağış sözünün ardından yaptığı açıklamada “Atatürk'ün deyimiyle ‘dünyanın en güzel şehrinden’ depremzedelere ilk andan itibaren, herhalde en hızlı reaksiyon gösteren takımız. Bu anlamda taraftarlar ve takımımızla gurur duyuyoruz. Antalyaspor kulübü ve derneği adına da 1 milyon TL bağışlıyorum” ifadelerini kullanmıştı.
Canlı yayında söz verilmişti
Hatırlanacağı gibi Gençlik ve Spor Bakanlığı, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), Süper Lig Kulüpler Birliği Vakfı ve beIN Medya Grubu iş birliği ile organize edilen yardım ve dayanışma kampanyası, A Spor, beIN Sports, Sportstv, D Smart Spor, S Sport, Tivibu Spor, TRT Spor, TV8 ve kulüp televizyonları ile TRT Radyo, Radyo Gol, Radyospor ve Lig Radyo'nun yanı sıra birçok dijital medya kanalından canlı yayınlanmıştı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Antalyaspor'un deprem yardımı sözü tutulmadı mı?
50 binden fazla vatandaşın yaşamını yitirdiği Kahramanmaraş merkezli depremlerin ardından verilen bağış sözleri tutulmuyor. Futbol ailesinin canlı yayında düzenlediği “Omuz Omuza” kampanyasında TV’lerde yardım sözü verenler ortadan kaybolmaya başladı.
Antalyaspor’un eski başkanı Aziz Çetin’in, Antalyaspor kulübü ve derneği adına 1 milyon TL yardım sözü verdiği ama bu parayı, kampanyanın üzerinden 7 ay geçmesine rağmen yatırmadığı iddia ediliyor.
Aziz Çetin dönemindeki Emrah Çelik, Sami Güral ve bazı diğer yönetim kurulu üyeleri adına da Aziz Çetin tarafından canlı yayında 1 milyon liralık bağış sözü verildiği ama bu paranın da kampanya hesaplarına yatırılmadığı ifade edildi.
Aziz Çetin, milyonluk bağış sözünün ardından yaptığı açıklamada “Atatürk'ün deyimiyle ‘dünyanın en güzel şehrinden’ depremzedelere ilk andan itibaren, herhalde en hızlı reaksiyon gösteren takımız. Bu anlamda taraftarlar ve takımımızla gurur duyuyoruz. Antalyaspor kulübü ve derneği adına da 1 milyon TL bağışlıyorum” ifadelerini kullanmıştı.
Canlı yayında söz verilmişti
Hatırlanacağı gibi Gençlik ve Spor Bakanlığı, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), Süper Lig Kulüpler Birliği Vakfı ve beIN Medya Grubu iş birliği ile organize edilen yardım ve dayanışma kampanyası, A Spor, beIN Sports, Sportstv, D Smart Spor, S Sport, Tivibu Spor, TRT Spor, TV8 ve kulüp televizyonları ile TRT Radyo, Radyo Gol, Radyospor ve Lig Radyo'nun yanı sıra birçok dijital medya kanalından canlı yayınlanmıştı.
Kaynak: İGFA
En Çok Okunan Haberler