Başkan Kara'dan Manavgat Belediyespor'a moral ziyareti
Başkan Kara'dan Manavgat Belediyespor'a moral ziyareti
Manavgat Belediye Başkanı Op. Dr. Niyazi Nefi Kara, Bölgesel Amatör Lig (BAL) 6. Grup’ta şampiyonluk mücadelesini sürdüren Manavgat Belediyespor’a moral ziyaretinde bulundu. Başkan Kara, 3. Lig hedefi doğrultusunda yoluna emin adımlarla devam eden takımı ziyaret ederek, oyuncular ve teknik ekiple bir araya geldi.
Haber Giriş Tarihi: 25.03.2025 20:06
Haber Güncellenme Tarihi: 25.03.2025 20:08
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Ligde şu an 53 puanla ikinci sırada bulunan Manavgat Belediyespor, 55 puanla zirvede yer alan Eskişehirspor’un hemen arkasında yer alıyor. Sezonun son düzlüğüne girilirken, şampiyonluk umutlarını sürdüren Manavgat temsilcisi, kalan maçlarını kazanarak hedeflediği 3. Lig biletini almak istiyor. Bu kritik süreçte, Başkan Kara’nın ziyareti, takım için büyük moral kaynağı oldu.
BAŞKAN KARA: “ŞAMPİYONLUK YOLUNDA HEP BİRLİKTEYİZ”
Ziyaret sırasında futbolcular ve teknik ekiple bir araya gelen Başkan Kara, takımın sezonun geri kalan bölümüne dair düşüncelerini dinledi.
Ziyaretin ardından açıklamalarda bulunan Manavgat Belediye Başkanı Op. Dr. Niyazi Nefi Kara, şu ifadeleri kullandı: “Sezonun bu noktasına kadar 3. Lig hedefini sürdürmeyi başaran Manavgat Belediyespor futbol takımıza moral ziyaretinde bulunarak, futbolcularımız ve teknik ekibimizle sezonun gidişatı ve kalan maçlarımız üzerine sohbet ettik. Taraftarımızın coşkusuyla, teknik ekibimizin tecrübesiyle ve oyuncularımızın inancıyla bu sezonu şampiyonlukla taçlandıracağımıza gönülden inanıyor; takımımıza kalan maçlarında başarılar diliyorum.”
Başkan Kara’nın ziyaretiyle moral bulan Manavgat Belediyespor, şimdi gözünü kalan maçlara çevirmiş durumda. Takım, taraftarlarının da desteğiyle 3. Lig hedefine ulaşmak için sahada en iyi performansını sergilemeye kararlı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Kara'dan Manavgat Belediyespor'a moral ziyareti
Manavgat Belediye Başkanı Op. Dr. Niyazi Nefi Kara, Bölgesel Amatör Lig (BAL) 6. Grup’ta şampiyonluk mücadelesini sürdüren Manavgat Belediyespor’a moral ziyaretinde bulundu. Başkan Kara, 3. Lig hedefi doğrultusunda yoluna emin adımlarla devam eden takımı ziyaret ederek, oyuncular ve teknik ekiple bir araya geldi.
Ligde şu an 53 puanla ikinci sırada bulunan Manavgat Belediyespor, 55 puanla zirvede yer alan Eskişehirspor’un hemen arkasında yer alıyor. Sezonun son düzlüğüne girilirken, şampiyonluk umutlarını sürdüren Manavgat temsilcisi, kalan maçlarını kazanarak hedeflediği 3. Lig biletini almak istiyor. Bu kritik süreçte, Başkan Kara’nın ziyareti, takım için büyük moral kaynağı oldu.
BAŞKAN KARA: “ŞAMPİYONLUK YOLUNDA HEP BİRLİKTEYİZ”
Ziyaret sırasında futbolcular ve teknik ekiple bir araya gelen Başkan Kara, takımın sezonun geri kalan bölümüne dair düşüncelerini dinledi.
Ziyaretin ardından açıklamalarda bulunan Manavgat Belediye Başkanı Op. Dr. Niyazi Nefi Kara, şu ifadeleri kullandı: “Sezonun bu noktasına kadar 3. Lig hedefini sürdürmeyi başaran Manavgat Belediyespor futbol takımıza moral ziyaretinde bulunarak, futbolcularımız ve teknik ekibimizle sezonun gidişatı ve kalan maçlarımız üzerine sohbet ettik. Taraftarımızın coşkusuyla, teknik ekibimizin tecrübesiyle ve oyuncularımızın inancıyla bu sezonu şampiyonlukla taçlandıracağımıza gönülden inanıyor; takımımıza kalan maçlarında başarılar diliyorum.”
Başkan Kara’nın ziyaretiyle moral bulan Manavgat Belediyespor, şimdi gözünü kalan maçlara çevirmiş durumda. Takım, taraftarlarının da desteğiyle 3. Lig hedefine ulaşmak için sahada en iyi performansını sergilemeye kararlı.
Kaynak: MANAVGAT BELEDİYESİ
En Çok Okunan Haberler