Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK) Halil Umut Meler'e saldırısı nedeniyle Faruk Koca'ya 5 yıl hak mahrumiyeti cezası verdi. Cezanın 3 yılı aşması nedeniyle Koca'nın cezası sürekli hak mahrumiyetine döndü.
Haber Giriş Tarihi: 15.12.2023 04:46
Haber Güncellenme Tarihi: 15.12.2023 04:50
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu, (PFDK) Çaykur Rizespor maçının bitiminde Ankaragücü Eski Başkanı Faruk Koca'nın hakem Halil Umut Meler'e attığı yumruk sebebiyle verilen cezayı açıkladı.
5 maç seyircisiz oynama ve 2 Milyon TL para cezası
Kurul, başkent ekibine 5 resmi müsabakayı seyircisiz oynama ve 2 milyon lira da ceza verildiğini kaydetti. MKE Ankaragücü ayrıca çirkin ve kötü tezahüratın sezon içinde ikinci kez gerçekleşmesi nedeniyle 200 bin lira ile cezalandırıldı.
MKE Ankaragücü'nün idarecilerinden Gülsen Yılmaz ve Cengiz Gökay ihtar cezası alırken, Cahit Şahin ihtarın yanı sıra 75 gün hak mahrumiyeti ve 140 bin lira, Yusuf Buğra Tanık ise 45 gün hak mahrumiyeti ile 210 bin lira para cezası aldı.
Açıklamada kulüp görevlilerinden Şahin Yunus Şahin ve Kenan Çelikkaya'nın da sürekli hak mahrumiyeti cezası verildiği kaydedilirken, İsmail Develi, Mücahid Osman Karabay, Burak Koca, Hakan Apaydın ve Ahmet Öztürk'ün ihtar cezası aldığı belirtildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Faruk Koca'ya futboldan ömür boyu men
Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK) Halil Umut Meler'e saldırısı nedeniyle Faruk Koca'ya 5 yıl hak mahrumiyeti cezası verdi. Cezanın 3 yılı aşması nedeniyle Koca'nın cezası sürekli hak mahrumiyetine döndü.
Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu, (PFDK) Çaykur Rizespor maçının bitiminde Ankaragücü Eski Başkanı Faruk Koca'nın hakem Halil Umut Meler'e attığı yumruk sebebiyle verilen cezayı açıkladı.
5 maç seyircisiz oynama ve 2 Milyon TL para cezası
Kurul, başkent ekibine 5 resmi müsabakayı seyircisiz oynama ve 2 milyon lira da ceza verildiğini kaydetti. MKE Ankaragücü ayrıca çirkin ve kötü tezahüratın sezon içinde ikinci kez gerçekleşmesi nedeniyle 200 bin lira ile cezalandırıldı.
MKE Ankaragücü'nün idarecilerinden Gülsen Yılmaz ve Cengiz Gökay ihtar cezası alırken, Cahit Şahin ihtarın yanı sıra 75 gün hak mahrumiyeti ve 140 bin lira, Yusuf Buğra Tanık ise 45 gün hak mahrumiyeti ile 210 bin lira para cezası aldı.
Açıklamada kulüp görevlilerinden Şahin Yunus Şahin ve Kenan Çelikkaya'nın da sürekli hak mahrumiyeti cezası verildiği kaydedilirken, İsmail Develi, Mücahid Osman Karabay, Burak Koca, Hakan Apaydın ve Ahmet Öztürk'ün ihtar cezası aldığı belirtildi.
Kaynak: ELİPS HABER
En Çok Okunan Haberler