Hava Durumu

Galatasaray, Young Boys'a 3-2 mağlup oldu

UEFA Şampiyonlar Ligi Play-Off turu ilk maçında Galatasaray, İsviçre temsilcisi Young Boys'a 3-2 mağlup oldu. M. Batshuayi'nin golleriyle skoru eşitleyen sarı-kırmızılılar, son dakikalarda penaltı golüyle sahadan mağlup ayrıldı.

Haber Giriş Tarihi: 21.08.2024 19:50
Haber Güncellenme Tarihi: 21.08.2024 21:08
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Galatasaray, Young Boys'a 3-2 mağlup oldu

İLK YARI YOUNG BOYS ÜSTÜNLÜĞÜ

Galatasaray, UEFA Şampiyonlar Ligi Play-Off turu ilk maçında deplasmanda Young Boys ile karşılaştı. İlk yarıda J. Monteiro'nun 3. ve 45+4. dakikalarda attığı gollerle İsviçre ekibi, devreyi 2-0 önde kapattı.

BATSHUAYİ'DEN GERİ DÖNÜŞ

İkinci yarıya daha atak başlayan Galatasaray, M. Batshuayi'nin 66. dakikada attığı golle farkı 1'e indirdi. 72. dakikada yine Batshuayi'nin golüyle sarı-kırmızılılar skoru 2-2'ye getirdi ve maça denge geldi.

SON DAKİKA PENALTISI

86. dakikada Young Boys, F. Ugrinic'in penaltı golüyle tekrar öne geçti. Galatasaray, kalan sürede beraberlik golünü bulamayınca sahadan 3-2 mağlup ayrıldı.

SARI KARTLAR VE KIRMIZI KART

Galatasaray'da 22. dakikada Abdülkerim Bardakçı ve 45+6. dakikada Lucas Torreira sarı kart gördü. Abdülkerim Bardakçı, 84. dakikada ikinci sarı karttan kırmızı kartla oyun dışı kaldı. Young Boys'da ise J. Hadjam, S. Lauper, C. Niasse ve M. Camara sarı kart gören oyuncular oldu.

Kaynak: HABER MERKEZİ

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.