Hava Durumu

Genç boksörler Antalya'ya şampiyonlukla döndü

Türkiye Boks Federasyonu tarafından ulusal çapta organize edilen U22 Erkekler ve Kadınlar Türkiye Ferdi Boks Şampiyonası, 15-22 Ağustos 2024 tarihleri arasında Bursa'da gerçekleştirildi. Şampiyonada ringe çıkan Antalyaspor boks takımı Antalya’ya iki Türkiye Şampiyonluğu ile dönme başarısını gösterdi.

Haber Giriş Tarihi: 22.08.2024 17:32
Haber Güncellenme Tarihi: 22.08.2024 17:40
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Genç boksörler Antalya'ya şampiyonlukla döndü

Ülkemizin 48 farklı şehrinden 262 erkek ve 90 kadın sporcunun Bursa’nın Yıldırım ilçesinde bulunan Naim Süleymanoğlu Spor Kompleksinde madalya mücadelesi verdiği organizasyona Baş Antrenör Kemal Kardaş ile birlikte katılan kırmızı beyazlı ekibin boksörlerinden Ahmet Pekel ve Selahattin Çinibulak sırasıyla 63,5 Kilogram ve 60 Kilogram kategorilerinde “Türkiye Şampiyonu” olarak altın madalya kazanan eldivenler oldular.

Kaynak: ANTALYASPOR

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.