Türkiye Boks Federasyonu tarafından ulusal çapta organize edilen U22 Erkekler ve Kadınlar Türkiye Ferdi Boks Şampiyonası, 15-22 Ağustos 2024 tarihleri arasında Bursa'da gerçekleştirildi. Şampiyonada ringe çıkan Antalyaspor boks takımı Antalya’ya iki Türkiye Şampiyonluğu ile dönme başarısını gösterdi.
Haber Giriş Tarihi: 22.08.2024 17:32
Haber Güncellenme Tarihi: 22.08.2024 17:40
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Ülkemizin 48 farklı şehrinden 262 erkek ve 90 kadın sporcunun Bursa’nın Yıldırım ilçesinde bulunan Naim Süleymanoğlu Spor Kompleksinde madalya mücadelesi verdiği organizasyona Baş Antrenör Kemal Kardaş ile birlikte katılan kırmızı beyazlı ekibin boksörlerinden Ahmet Pekel ve Selahattin Çinibulak sırasıyla 63,5 Kilogram ve 60 Kilogram kategorilerinde “Türkiye Şampiyonu” olarak altın madalya kazanan eldivenler oldular.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Genç boksörler Antalya'ya şampiyonlukla döndü
Türkiye Boks Federasyonu tarafından ulusal çapta organize edilen U22 Erkekler ve Kadınlar Türkiye Ferdi Boks Şampiyonası, 15-22 Ağustos 2024 tarihleri arasında Bursa'da gerçekleştirildi. Şampiyonada ringe çıkan Antalyaspor boks takımı Antalya’ya iki Türkiye Şampiyonluğu ile dönme başarısını gösterdi.
Ülkemizin 48 farklı şehrinden 262 erkek ve 90 kadın sporcunun Bursa’nın Yıldırım ilçesinde bulunan Naim Süleymanoğlu Spor Kompleksinde madalya mücadelesi verdiği organizasyona Baş Antrenör Kemal Kardaş ile birlikte katılan kırmızı beyazlı ekibin boksörlerinden Ahmet Pekel ve Selahattin Çinibulak sırasıyla 63,5 Kilogram ve 60 Kilogram kategorilerinde “Türkiye Şampiyonu” olarak altın madalya kazanan eldivenler oldular.
Kaynak: ANTALYASPOR
En Çok Okunan Haberler