Malezya'da gerçekleşen İşitme Engelliler Futbol Dünya Şampiyonasına, ülkemiz erkek ve kadın futbol takımları olarak iki takım ile katıldı. Şampiyonada, İlçemiz Kaymakamlık Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı çalışanı, Engelliler Koordinatörü Guddusi Aydın Erkek Milli Takım Antrenörü, Kadın Milli takımınında tercümanı olarak görev aldı. Aydın, yaptığı açıklamada dünya şampiyonasını değerlendirdi.
Haber Giriş Tarihi: 17.10.2023 08:36
Haber Güncellenme Tarihi: 17.10.2023 08:54
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Konu hakkında açıklama yapan Guddusi Aydın; "4.' sü Malezya'da gerçekleşen 2023 Dünya Şampiyonasına erkek ve kadın futbol Milli takımlarımız ile katıldık. Erkek takımımızın teknik direktörü Ali Metin, kadın futbol Milli takımımızın teknik direktörü Rıfat Demir yönetiminde 5 aylık hazırlık döneminden geçti. Kadın Milli takımımızın teknik ekibi ve sporcuları derece yapmak hedefi ile başladıkları hazırlık döneminde özverili ve gayretli çalışmalarını yoğun bir şekilde sürdürdüler. Çeyrek finalde japonya' yı 4 - 0 yenen kadın Millilerimiz, yarı finalde, grupta yenildiği Polanya' yı , titiz ve özverili bir hazırlık sürecinden sonra 2- 1 yenerek final oynama hakkı kazandı. Tarihinde ilk defa final oynayan kadınlarımız Amerika'ya yenilerek dünya ikincisi olurken, tarih'te bir ilki gerçekleştirmenin mutluluğunu yaşadık. Erkekler 2012 ve 2016 dünya şampiyonu olarak katıldığımız turnuva öncesinde teknik ekip ve sporcularımız ile uzun bir hazırlık dönemi geçirdik, iyi hazırlandık. Hedefimiz son dünya şampiyonluğu ünvanını korumaktı. Grup maçlarımızdan gol yemeden ve yenilmeden farklı galibiyetler ile grup birincisi olarak çıktık. İlk eleme maçında Japonya'ya yenilerek derece yapma şansını kaybettik. Toplamda 6 müsabaka 5 galibiyet bir mağlubiyet, 31 gol atıp 6 gol yiyerek turnuvayı bitirmiş oldu. Her maçımızda, sahayı ay yıldızlı bayraklarla süsleyip, istiklal marşımızı işaret dili ile söylemenin gururu ve mutluluğunu yaşadık. Bu süreçte yanımızda olup destekleri ile bize güç veren, Malezya Büyükelçimiz Emir Salim Yüksel ve personeline, Antalya Milletvekilimiz İbrahim Aydın'a, Federasyon Başkanımız Kerim Vural ve yöneticilerimize, duaları ve takipleri ile desteğini hissettiren milletimize ve TRT ailesine teşekkür ederiz. Bundan sonraki hedefimiz, ülkemizin ev sahipliğinde Mart ayında Ankara'da gerçekleşecek olan kış olimpiyatlarına hazırlanarak, ülkemizi en iyi şekilde temsil etmek olacaktır" dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Guddusi Aydın, dünya şampiyonasını değerlendirdi
Malezya'da gerçekleşen İşitme Engelliler Futbol Dünya Şampiyonasına, ülkemiz erkek ve kadın futbol takımları olarak iki takım ile katıldı. Şampiyonada, İlçemiz Kaymakamlık Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı çalışanı, Engelliler Koordinatörü Guddusi Aydın Erkek Milli Takım Antrenörü, Kadın Milli takımınında tercümanı olarak görev aldı. Aydın, yaptığı açıklamada dünya şampiyonasını değerlendirdi.
Konu hakkında açıklama yapan Guddusi Aydın; "4.' sü Malezya'da gerçekleşen 2023 Dünya Şampiyonasına erkek ve kadın futbol Milli takımlarımız ile katıldık. Erkek takımımızın teknik direktörü Ali Metin, kadın futbol Milli takımımızın teknik direktörü Rıfat Demir yönetiminde 5 aylık hazırlık döneminden geçti.
Kadın Milli takımımızın teknik ekibi ve sporcuları derece yapmak hedefi ile başladıkları hazırlık döneminde özverili ve gayretli çalışmalarını yoğun bir şekilde sürdürdüler. Çeyrek finalde japonya' yı 4 - 0 yenen kadın Millilerimiz, yarı finalde, grupta yenildiği Polanya' yı , titiz ve özverili bir hazırlık sürecinden sonra 2- 1 yenerek final oynama hakkı kazandı. Tarihinde ilk defa final oynayan kadınlarımız Amerika'ya yenilerek dünya ikincisi olurken, tarih'te bir ilki gerçekleştirmenin mutluluğunu yaşadık.
Erkekler 2012 ve 2016 dünya şampiyonu olarak katıldığımız turnuva öncesinde teknik ekip ve sporcularımız ile uzun bir hazırlık dönemi geçirdik, iyi hazırlandık. Hedefimiz son dünya şampiyonluğu ünvanını korumaktı. Grup maçlarımızdan gol yemeden ve yenilmeden farklı galibiyetler ile grup birincisi olarak çıktık. İlk eleme maçında Japonya'ya yenilerek derece yapma şansını kaybettik. Toplamda 6 müsabaka 5 galibiyet bir mağlubiyet, 31 gol atıp 6 gol yiyerek turnuvayı bitirmiş oldu.
Her maçımızda, sahayı ay yıldızlı bayraklarla süsleyip, istiklal marşımızı işaret dili ile söylemenin gururu ve mutluluğunu yaşadık.
Bu süreçte yanımızda olup destekleri ile bize güç veren, Malezya Büyükelçimiz Emir Salim Yüksel ve personeline, Antalya Milletvekilimiz İbrahim Aydın'a, Federasyon Başkanımız Kerim Vural ve yöneticilerimize, duaları ve takipleri ile desteğini hissettiren milletimize ve TRT ailesine teşekkür ederiz. Bundan sonraki hedefimiz, ülkemizin ev sahipliğinde Mart ayında Ankara'da gerçekleşecek olan kış olimpiyatlarına hazırlanarak, ülkemizi en iyi şekilde temsil etmek olacaktır" dedi.
Kaynak: HABER MERKEZİ
En Çok Okunan Haberler