Manavgat'ta 23 Nisan Satranç Turnuvası heyecanı yaşandı
Manavgat'ta 23 Nisan Satranç Turnuvası heyecanı yaşandı
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı öncesinde Manavgat'ta düzenlenen satranç turnuvası, 14 kategoride 233 oyuncunun katılımıyla iki gün sürdü ve ödüller sahiplerini buldu.
Haber Giriş Tarihi: 13.04.2025 17:15
Haber Güncellenme Tarihi: 13.04.2025 17:17
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Manavgat, yaklaşan 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı coşkusunu yaşamaya başladı. Bu kapsamda düzenlenen satranç turnuvası, satranç severleri bir araya getirdi. İki gün boyunca süren turnuvada, 14 farklı kategoride toplam 233 oyuncu mücadele etti.
Zorlu ve çekişmeli geçen karşılaşmaların ardından her kategoride ilk beş sırayı alan başarılı sporculara madalya verildi. Manavgat Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Öztürk ve Kültür Müdiresi Gülcan Erol katılarak gençlerin heyecanına ortak oldu ve madalyalarını takdim etti. Başkan Yardımcısı Öztürk ve Kültür Müdiresi Erol, turnuvada dereceye giren tüm öğrencileri tebrik ederken, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nın önemini vurguladılar ve bu tür etkinliklerin gençlerin sosyal ve zihinsel gelişimine katkı sağladığını belirttiler. Turnuva, 23 Nisan coşkusunu önceden yaşatırken, gençlerin satranç yeteneklerini sergilemelerine de olanak tanıdı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Manavgat'ta 23 Nisan Satranç Turnuvası heyecanı yaşandı
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı öncesinde Manavgat'ta düzenlenen satranç turnuvası, 14 kategoride 233 oyuncunun katılımıyla iki gün sürdü ve ödüller sahiplerini buldu.
Manavgat, yaklaşan 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı coşkusunu yaşamaya başladı. Bu kapsamda düzenlenen satranç turnuvası, satranç severleri bir araya getirdi. İki gün boyunca süren turnuvada, 14 farklı kategoride toplam 233 oyuncu mücadele etti.
Zorlu ve çekişmeli geçen karşılaşmaların ardından her kategoride ilk beş sırayı alan başarılı sporculara madalya verildi. Manavgat Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Öztürk ve Kültür Müdiresi Gülcan Erol katılarak gençlerin heyecanına ortak oldu ve madalyalarını takdim etti. Başkan Yardımcısı Öztürk ve Kültür Müdiresi Erol, turnuvada dereceye giren tüm öğrencileri tebrik ederken, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nın önemini vurguladılar ve bu tür etkinliklerin gençlerin sosyal ve zihinsel gelişimine katkı sağladığını belirttiler. Turnuva, 23 Nisan coşkusunu önceden yaşatırken, gençlerin satranç yeteneklerini sergilemelerine de olanak tanıdı.
En Çok Okunan Haberler