Runtalya Maratonu'nda orman yangınları farkındalığı için koştular
Runtalya Maratonu'nda orman yangınları farkındalığı için koştular
Cumhuriyet tarihinin en büyük orman yangınını yaşayan Manavgat'tan sporcular, 65 ülkeden 10 bin kişinin katıldığı Uluslararası Runtalya Maratonu'nda TEMA Vakfı ile birlikte "Daha Yanmadan" projesi için koştu.
Haber Giriş Tarihi: 07.04.2025 19:44
Haber Güncellenme Tarihi: 07.04.2025 19:47
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Antalya'da düzenlenen 20. Uluslararası Runtalya Maratonu'na katılan yaklaşık 10 bin sporcu arasında Manavgat Belediyesi Side Gençlik Merkezi de yer aldı. Toplamda 1800 yabancı sporcunun da iştirak ettiği maratonda, Manavgat ekibi anlamlı bir amaç için koştu.
Geçtiğimiz yıllarda Cumhuriyet tarihinin en büyük orman yangınını yaşayan Manavgat'tan gelen sporcular, bu acı tecrübeyi unutmayarak farkındalık yaratmak için harekete geçti. Manavgat Belediyesi Side Gençlik Merkezi, Türkiye'nin önde gelen çevre kuruluşlarından TEMA Vakfı iş birliğiyle "Daha Yanmadan- Orman Yangınları Eğitim ve Farkındalık Projesi"ne destek olmak amacıyla maratonda yerini aldı.
Takım olarak maratona katılan Side Gençlik Merkezi sporcuları, hem sportif bir başarıya imza atmayı hem de orman yangınları konusunda toplumsal bilinci artırmayı hedefledi. Koşucular, "Daha Yanmadan" projesi aracılığıyla orman yangınlarının önlenmesi ve çevreye verilen zararın azaltılması gerektiği mesajını binlerce katılımcıya ve izleyiciye ulaştırdı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Runtalya Maratonu'nda orman yangınları farkındalığı için koştular
Cumhuriyet tarihinin en büyük orman yangınını yaşayan Manavgat'tan sporcular, 65 ülkeden 10 bin kişinin katıldığı Uluslararası Runtalya Maratonu'nda TEMA Vakfı ile birlikte "Daha Yanmadan" projesi için koştu.
Antalya'da düzenlenen 20. Uluslararası Runtalya Maratonu'na katılan yaklaşık 10 bin sporcu arasında Manavgat Belediyesi Side Gençlik Merkezi de yer aldı. Toplamda 1800 yabancı sporcunun da iştirak ettiği maratonda, Manavgat ekibi anlamlı bir amaç için koştu.
Geçtiğimiz yıllarda Cumhuriyet tarihinin en büyük orman yangınını yaşayan Manavgat'tan gelen sporcular, bu acı tecrübeyi unutmayarak farkındalık yaratmak için harekete geçti. Manavgat Belediyesi Side Gençlik Merkezi, Türkiye'nin önde gelen çevre kuruluşlarından TEMA Vakfı iş birliğiyle "Daha Yanmadan- Orman Yangınları Eğitim ve Farkındalık Projesi"ne destek olmak amacıyla maratonda yerini aldı.
Takım olarak maratona katılan Side Gençlik Merkezi sporcuları, hem sportif bir başarıya imza atmayı hem de orman yangınları konusunda toplumsal bilinci artırmayı hedefledi. Koşucular, "Daha Yanmadan" projesi aracılığıyla orman yangınlarının önlenmesi ve çevreye verilen zararın azaltılması gerektiği mesajını binlerce katılımcıya ve izleyiciye ulaştırdı.
Kaynak: Celâl GÖRGEÇ
En Çok Okunan Haberler