Hava Durumu

Serik Belediyespor Giresunspor’u 1-0 mağlup etti

Serik Belediyespor, Nesine 2. Lig 4. haftasında Giresunspor’u Enes Soy’un attığı golle 1-0 mağlup etti. Karşılaşmanın ilk yarısı golsüz sona ererken, maçta 3 futbolcu sarı kart gördü.

Haber Giriş Tarihi: 22.09.2024 19:53
Haber Güncellenme Tarihi: 22.09.2024 20:04
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.nehir.net/
Serik Belediyespor Giresunspor’u 1-0 mağlup etti

Serik Belediyespor, Nesine 2. Lig 4. hafta karşılaşmasında Giresunspor’u İsmail Oğan Stadyumu’nda ağırladı. Karşılaşmayı Yalçın Taşkınfurat yönetirken, yardımcılıklarını Efe Kurtuluş ve Ali Gün üstlendi.

Mücadelede ilk yarı golsüz berabere bitti. Serik Belediyespor’dan Alihan Kubalas ve Şahverdi Çetin sarı kart gören isimler oldu.

İKİNCİ YARIDA SERİK ÖNE GEÇTİ

İkinci yarıya hızlı başlayan Serik Belediyespor, 51. dakikada Enes Soy’un golüyle 1-0 öne geçti. Giresunspor’dan Furkan Kütük ise ikinci yarıda sarı kart gördü.

MAÇIN SONUCU

Maç boyunca başka gol sesi çıkmayınca, Serik Belediyespor sahadan 1-0 galip ayrıldı ve hanesine 3 puan yazdırdı.

Kaynak: HABER MERKEZİ

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.