Sorgun Boğaz mevkiinde temizlik etkinliği

Manavgat Orman İşletme Müdürü Aydın Açıkbaş, Orman İşletme Müdürlüğü çalışanları, Manavgat İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri ve orman gönüllüsü vatandaşların katılımıyla 'Orman Benim' kampanyası kapsamında Sorgun Boğaz mevkiindeki ormanlık alanda gerçekleştirilen etkinlikte ormana atılan çöplerin yanı sıra yangına sebebiyet verecek kurumuş çalı ve ağaç dalları toplandı.
Çöp poşetlerine konulan çöpler Orman İşletme Müdürlüğüne ait kamyonlara yüklenerek Manavgat çöplüğüne götürüldü.

Oluşturulma Tarihi: 4 Mayıs 2024, Cumartesi 18:32
Güncellenme Tarihi: 4 Mayıs 2024, Cumartesi 18:48

Haber Merkezi

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.